Hop til indhold

Hvordan er jeres dag gået?.


Jane
 Share

Recommended Posts

jeg er i det skrivelystne humør i aften og har lyst til at fortælle hvordan vores dag er gået i dag.

 

Kl. ca 8 blev jeg vækket af en ca 40 kg hund, der lagde sig oven på mig og gav mig de vådeste kys midt i fjæset på mig. Man skal være hundeelsker for at nyde det.

Efter toiletbesøg, tandbørstning m.m. Var det ud af døren. Vi er så heldig at bo tæt på skov, hvor en del er udelagt til hundeskov, eng og gammel grusgrav.

Vi gik i skoven. Vi legede gemmeleg, det er mig gemmer mig og Oskar finder mig. Vi gik ballancegang på væltede træstammer, hængte godbidder fast på grene, som han skulle bruge forstanden til at finde ud af at få fat i.

Hjemme igen tog vi os en lille blunder. Jeg lagde og balancerede på den yderste kant af sengen, for vi skal ligge tæt mener Oskar, så pyt med at 9/10 dele af sengen står urørt hen. Det er nu også dejlig at ligge i arm og have en hund der snorker en højlydt ind i øret.

Senere tog vi ud for at besøge Oskars Søster og alle de andre hunde de har i kennelen 5 hunde ialt har de. Jeg var spændt på at se hvordan Oskars søster trives, hun er nemelig højgravid og vi håber der er en lillebror/nevø til Oskar.

Efter kaffe og hyggelig hundesnak kørte vi igen. Det var nu ved at være tid for Oskars eftemiddagstur.

Vi gik i hundeskoven og sammen med Oskars gode ven samt ejer gik vi i grusgraven og ud på engen og langs åen. Det var noget hundene nød.

Til aftensmad fik han lidt flæskesteg oveni tørfoderet.

Nu ligger han på den lade side og drømmer om dagens begivenheder, tror jeg. Manden har lige gået godnat turen med ham.

 

Det er dejlig med en friuge.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...