Hop til indhold

Hundetræf med grill og drikkelse


Gæst jeanett25
 Share

Recommended Posts

Gæst jeanett25

Jeg laver lige en ny tråd med et forslag om et hundetræf for hunde af store racer :mrgreen:

 

Selvfølgelig må der også komme mindre hunde - Men jeg synes det kunne være rigtig dejligt med et træf hvor hundene kunne få lov og være store og (nogle) kluntede som de er født :banan:

 

Jeg tænker primært hunde over 20 kg - men det skal absolut ikke være et kriterium, hvis din hund elsker og lege med alle hunde! Kender da en mobs der glædeligt leger med alt der har en hale der logrer!! :mrgreen::ivrig:

 

Det vigtigste er bare at hundene kan få lov at lege i det tempo de vil.

 

Jeg tænker vi kunne finde et sted der kunne passe os alle. Hvor vi evt. kunne grille, få en øl, noget kaffe eller andet man er til. :madtid: Tale sammen om vores kære tobenede mens de kan lege frit. (Hvis man ønsker det.) :-D

 

Mht til datoerne tænker jeg enten:

 

Lørdag eller søndag d. 4-5 juli

 

Lørdag eller søndag d. 1-2 august

 

Træffet skal helst holdes et sted hvor der er god plads og hvor man kan sidde og hundene må/kan rende fri. Men det tænker jeg vi kan blive enige om når vi har et fast deltagerantal???

 

Og hvis nogle har et forslag til et sted allerede inden, så kom gerne med det :-D Vi kører gerne!

 

Jeg håber meget folk vil være friske - jeg vil gerne stå for indkøb ellers kunne vi hver især tage en lækker ret med - evt. kartoffelsalat, pastasalat, lidt kød til gril, brød, mv. Og så ellers drikkevarer til eget behov.

Link til indlæg
Del på andre sites

Begge de weekender du foreslår har vi planer om lørdagen, og tror derfor en tur til jylland vil være udelukket om søndagen. Hvis det bliver på sjælland kunne vi godt være friske.

 

Dog skal vi i sommerhus 15 - 22 august, ved Vejle fjord, så hvis der blev arrangeret noget i Jylland i nærheden af Vejle i den periode ville vi rigtig gerne med.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigg120209

Hvis jeg nu tager 6 løwchens med, så begynder vi at nærme os de 30:rolleyes: Så må jeg ud og hapse nogle - For hvalpene er nok ikke lige nået op på 5 kg pr. stk endnu!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25
Hvis jeg nu tager 6 løwchens med, så begynder vi at nærme os de 30:rolleyes: Så må jeg ud og hapse nogle - For hvalpene er nok ikke lige nået op på 5 kg pr. stk endnu!

 

 

 

en hvis de gider lege og ikke er for generte overfor flere hunde på een gang, så KOM da :-D:-D Emil vil hellere end gerne nusse lidt om Frigg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25
Begge de weekender du foreslår har vi planer om lørdagen, og tror derfor en tur til jylland vil være udelukket om søndagen. Hvis det bliver på sjælland kunne vi godt være friske.

 

Dog skal vi i sommerhus 15 - 22 august, ved Vejle fjord, så hvis der blev arrangeret noget i Jylland i nærheden af Vejle i den periode ville vi rigtig gerne med.

 

 

15-22 august kunne sagtens være et bud!

 

Jeg går lige i tænkeboks hvad angår sted - egentlig er der en del steder i området omkring århus vi kunne være - men hvis andre har et sted der bare er super lækkert jamen så kom med det! :-D:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis man nu snakker madpakker og ikke grillning, så ville solbjerghundeskov være et forslag...... Der er bænke, en å, og en indhegnet sø :blink:

 

Vi skal jo helt tilfældigvis til Århus den 16-17 august (skal lige tjekke datoen, og finde ud af det helt præcis), og vil absolut ikke udelukke 30 min i solbjerg hundeskov på vejen hjem :blink: (nu skal vi der så alligevel, træf eller ej :blink: )

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25
Hvis man nu snakker madpakker og ikke grillning, så ville solbjerghundeskov være et forslag...... Der er bænke, en å, og en indhegnet sø :blink:

 

Vi skal jo helt tilfældigvis til Århus den 16-17 august (skal lige tjekke datoen, og finde ud af det helt præcis), og vil absolut ikke udelukke 30 min i solbjerg hundeskov på vejen hjem :blink: (nu skal vi der så alligevel, træf eller ej :blink: )

 

Jamen madpakker er jeg også med på - bare jeg får min ØL :mrgreen:

 

Men men 30 minutter må du kunne gøre bedre.....Det er slet ikke nok tid både for mig og Emil at rage på Aslan! :mrgreen::cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen madpakker er jeg også med på - bare jeg får min ØL :mrgreen:

 

Men men 30 minutter må du kunne gøre bedre.....Det er slet ikke nok tid både for mig og Emil at rage på Aslan! :mrgreen::cool:

 

 

 

Jeg er ikke chaufør :blink:

 

Men, vi kører hjem til fyn den 15 august. sikkert ved 16 tiden kan jeg forestille mig.

Redigeret af Aslan
dato ændring
Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst chrispy

Vi er friske på lidt hygge og lidt mad, Elmer vejer omkring de 30 kg så han hører vel med til de store hunde :-) Vi bor i Århus så her i århus/omegn ville være perfekt...

Afhængig af hvor mange der er friske på det kan vi evt mødes i marienlyst parken (bag rydevænget/fjældevænget) der bor vi og har altid vores hund løbende løs og er mulighed for at sætte en lille grill op også...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst chrispy
Kan du/I ikke lige give disse oplysninger? :-D

  • Hvor er det (sted/adresse)?
  • Hvornår er det (dato/tidspunkt)?
  • Må jeg tage en cocker og en golden med? ;-)

Sted: marienlystparken i Århus V, kender ikke præcis adresse men kommer man i bil parkerer man på Rydevænget.. Er man med bus kører 3'eren mod Hasle og så bare til endestationen.

 

Dato, er foreslået 15 august ikke fastsat tid endnu.

 

Du tager bare en cocker og en golden med :lol: Vi har selv en golden...

 

FYI: Vil lige sige vi har børn den weekend, 2 piger på 3 og 5...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...