Hop til indhold

Oxbjerget del 2 (27/6)


Aslan
 Share

Recommended Posts

Jeg vil lige give jer chancen for at møde Aslan :blink:

 

Da vi skal mødes med en amstaff, var der jo ikke så mange spm var tændte på at tage deres hund med (forståeligt), MEN.........

 

 

I må også gerne komme uden, for jeg ville da gerne give jer hånden :blink: og sige godaw :-D

 

 

Men næste lørdag skal vi jo så til kbh, og derfor regner vi jo så med at hundene skal krudte af inden vi skal ind i et hus :mrgreen:

 

 

Indtil videre er det så den 27/6-09 kl 11:00 (hvis tiden bliver ændret skal jeg nok lige skrive det)

Link til indlæg
Del på andre sites

Dit hoved skal helst ikke fungere, så ved vi du har haft en super dag :blink:

 

Hæhæ, satser på at mit hobed fungerer OG at jeg har haft en super dag :mrgreen:

 

Men tvivler på, at den kombination kan lade sig gøre :( Især ikke hvis jeg skal op kl halv 10 - 10 om morgenen...

 

Men håber - enten dukker jeg op eller også dukker jeg ikke op - om jeg når at give besked herinde aner jeg så ikke, for jeg ved det nok først om morgenen :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

:megaked:jeg kan ikke :megaked: jeg ville ellers så gerne møde Aslan - og jeg ville ikke have noget problem med at tage Sookie med - men vi skal være i Helsingør kl. 12.30 MEGET pæne i tøjet :megaked:

 

 

Altsååååååååå, vore sopdrætter sagde broholmere ikke savler, så det er ikke aslan der sætter en af sine uttalige savlere på dit pæne tøj :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altsååååååååå, vore sopdrætter sagde broholmere ikke savler, så det er ikke aslan der sætter en af sine uttalige savlere på dit pæne tøj :mrgreen:

 

Men det tager ca. 1 time at køre til Helsingør herfra - så jeg skal hjemmefra kl. 11.30, det tager ca. 15 min. fra Oxbjerget - så hvis man tæller ned fra kl. 12.30 så har jeg måske et splitsekund til at hilse på Aslan i og tro mig det er altså ikke nok, når jeg først får begravet mine fingre i ham :oops::mrgreen::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil lige give jer chancen for at møde Aslan :blink:

 

Da vi skal mødes med en amstaff, var der jo ikke så mange spm var tændte på at tage deres hund med (forståeligt), MEN.........

 

 

I må også gerne komme uden, for jeg ville da gerne give jer hånden :blink: og sige godaw :-D

 

 

Men næste lørdag skal vi jo så til kbh, og derfor regner vi jo så med at hundene skal krudte af inden vi skal ind i et hus :mrgreen:

 

 

Indtil videre er det så den 27/6-09 kl 11:00 (hvis tiden bliver ændret skal jeg nok lige skrive det)

 

Hov, det fortalte I da ikke i går!!!

 

Med mindre Nala og Aslan helst vi lege i fred (jeg tænker, hvis de skal lære hinanden at kende inden de skal være i stuen samman???), så vil vi da gerne komme og hilse på jer igen! Vi er jo alle 3 blevet hel forelskede i Aslan, og Freya er ikke bange for en Amstaff, når bare Aslan er der til at beskytte hende:oops:, hihihi!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hov, det fortalte I da ikke i går!!!

 

Med mindre Nala og Aslan helst vi lege i fred (jeg tænker, hvis de skal lære hinanden at kende inden de skal være i stuen samman???), så vil vi da gerne komme og hilse på jer igen! Vi er jo alle 3 blevet hel forelskede i Aslan, og Freya er ikke bange for en Amstaff, når bare Aslan er der til at beskytte hende:oops:, hihihi!!

 

 

Det tænkte jeg da ikke lige over, jeg var jo ligesom optaget af kærhed og nuttethed :lun:

 

Underligt ikk :mrgreen:

 

 

I skal da være velkomne :lun: (det er en hundeskov, bare sådan at i ved det )

 

Vi kan ikke love at Aslan skænker Nala et øje, men hovedsagen er også neutral grund og afkrudtning :mrgreen: og om det er med den Freya eller nala eller en helt tredje........det må tiden vise :mrgreen: (selv om han da gerne måtte kunne kende Freya, for det ville være sødt :lun: )

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi kender godt Oxbjerget, Peter har gået mange turer med sin morfars hunde der, der kommer rigtig mange hunde:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

Og vi har ingen planer lørdag, så vi kommer da og hilser på Aslan og Nala:-D

 

Vi har lige været i hundeskoven her i Nivå, mødte 0 hunde?? Ja det er ikke som i Espe.. :lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi kender godt Oxbjerget, Peter har gået mange turer med sin morfars hunde der, der kommer rigtig mange hunde:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

Og vi har ingen planer lørdag, så vi kommer da og hilser på Aslan og Nala:-D

 

Vi har lige været i hundeskoven her i Nivå, mødte 0 hunde?? Ja det er ikke som i Espe.. :lol::lol:

 

 

Oki, så glæder vi os til at se jer igen :-D

 

 

Vi har nogle gange gået rundt i hundeskoven i 1 time uden at se et øje :mrgreen:

Men som vi bliver enige om, så er det bare at bruge muligheden for at øve indkald / gå sin vej (han kan jo ikke løbe nogen steder :blink: )

Link til indlæg
Del på andre sites

Oxbjergvej :mrgreen: men kender ikke et husnr.

 

For neden er der et kort, som du bla kan se som sattelit. På denne måde kan du se vrkeligheden og have noget at forholde dig til når du kommer derud af

 

 

 

 

 

Jeg ser lige om jeg kan finde det hus nr der er nærmest :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...