Hop til indhold

Løbe tid???


Gæst Berner-Chilli
 Share

Recommended Posts

Gæst Berner-Chilli

Hej

 

Vi har en "lille" Berner hvalp på et ½ år... Og hun er på vej til løbetid.

Er det ikke ret tidligt?

 

Vi har også et problem med at hun nogle gange gør en del af os, vi tror bare det er "Giv mig opmærksomhed", men det er stadig Biiip irreterende, da de jo har en god bas på:pift: :roll:...

 

Er også lige nød til at dele vores succes-historie med jer, (og det er ikke for at blære os, men er simpelthen så stolt). Mig og Chilli var til hunde-trænings-eksame, og vi fik 60 point... ud af 60:-D! Trænerne startede med dem der havde fået lavest point, og da hun nåede til #2 trak hun tiden lidt ud, og da hun så sagde en andens navn, var jeg lige ved at springe op, og råbe "YES":klovn:, så viste jeg jo at #1 var vores.... Men det ville virkelig ikke havde været pænt... Var liige nød til at dele historien med jer...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

Tillykke med de fine resultat.

 

Jeg tror ikke på at hun er på vej i rigtig løbetid så tidligt som 6 mdr. Nogle tæver kan dog have et par dage som minder om løbetid i en tidlig alder.

 

Mht. gøen så ville jeg totalt ignoere hende, evt. vænne ryggen til således at hun ingen succes for med sin gøen (negativ kontakt er også kontakt, idet hendes intention er at få en reaktion fra jeres side).

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...