Hop til indhold

Så kom hun endelig :)


Drentsche
 Share

Recommended Posts

Så hentede vi vores lille nye i Holland igår, hun sov hele vejen hjem ( 9 timer incl. et par tisse/drikke pauser), så køresyg er hun ihverfald ikke.

Vi var hjemme kl. 21.30, så skulle hun lige, introduceres for de andre hunde, og vores katte, det gik bare fint, vi gik i seng kl. 23 og stod op kl. 6.30, hun peb lige lidt, så fik hun min hånd ned,så var der ro, håber at det fortsætter sådan :-)

En meget nysgerrig, og glad lille hund, glæder mig til at se, hvad der er i hende, jeg skulle jo helst, bruge hende til udstilling, jagtprøver og jagt, så der er meget, der skal hænge sammen.

Men bare hendes entré i huset, lover godt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun hedder Femke Lauwers.

Femke er et friesisk pigenavn, det er lidt "svært" i munden, men det er nok et vane spørgsmål.

Nu skal jeg have bare, have sendt papirerne ind til DKK, så jeg kan få hende overflyttet, så hun kan blive dansk statsborger ;-)

 

Femke er et skønt navn :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst tanita

tillykke med hjemkomsten hun ser sød og dejlig ud og super at hun tog presentationen så pænt og natten med...

Glæder mig til mange flere billeder og historier om den lille som hun falder til hjemme hos jer:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...