Hop til indhold

Så skete det endelig...


Gæst n1nna
 Share

Recommended Posts

Gæst n1nna

... Mio tog sine første svømmetag i havet!!! :klap2: :klovn: :klap2:

16 dage før sin 1års fødselsdag! :5up:

 

Det var super lækkert vejr Søndag, så LuckyLuna og jeg besluttede, at tage en tur til stranden med henholdsvis Sheila og Mysla samt Mio og Bjarke (min kæreste ;-)).

 

Hundene hyggede sig rigtigt, selvom stakkels Sheila blev drillet lidt af Tosse-hoved Mio og Frække Mysla :blink:

 

Vi smed Mios Frisbee i vandet, tæt på stranden til at starte med, og så længere og længere ud, og han havde en stor trang til at hente den ind igen.

Pludselig kunne han ikke bunde mere, og hans "numse" flød opad, mens han forsøgte at holde forpoterne på bunden :lol:

Han fik trukket sig tilbage til stranden, og begyndte at gø ad Frisbee'en, der jo bare lå og "grinede" derude i vandet. :mrgreen:

Så kom han langsomt ud, med forskellige taktikker, og så vupti, havde han sin Frisbee, og kunne svømme ind på land igen, for at sende en byge til alle sider, mens han hostede lidt slugt vand op! :lol: :5up:

Kort sagt: Han kæmpede en brav kamp med sit mod, der i sidste ende endte med at vinde! :klap:

 

Mor her blev super stolt, men det gjorde Mio bestemt også!

I hvert fald at bedømme ud fra hans efterfølgende triumf-show plus forhøjet selvtillid resten af dagen! :lol::mrgreen:

 

Tror succesen var en kombination af fgl. 4 forhold:

1) Han skulle vise sig overfor de lækre damer der var med (Sheila og Mysla :lun:).

2) Han havde en masse krudt der skulle brændes af.

3) Han ville gerne have hans frisbee.

4) Mor og Far ofrede sig, og gik med i vandet (med gennemblødte cowboy-bukser og fyldte gummistøvler til følge! :lol:)

 

Som LuckyLuna sagde, vi ofre os da for sagen! :5up:

 

Det var en rigtig hyggelig tur, og alle så ud til at nyde det i fulde drag.

 

Her er en video (tror desværre ik jeg fik lyden til at blive god :roll:) og 3 billeder. Enjoy! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

næææ, hvor en fin video:5up:

 

Han var altså også bare herre god ham Mio og hans mennekser med:blink:

 

Han var så sød når han altid lige skulle hen forbi pigerne og vise sin fangst:lol:

 

Men må give umulia ret i at det midterste billede bare er super godt:mrgreen:

 

Og godt taget, i det der splitsekund hvor de spænede istedet for bare at lege de 3 tenoer i hundeudgave og skræmme livet af nøgne solbadere:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er Mio dyy'tii'''! :klap:

 

Og sikke da man får lyst til at tage på stranden :ivrig: Helt vildt, kan slet ikke tåle at se vanden skvulpe :ivrig:

 

Hvordan var vandet? :mrgreen:

 

I føleg Mio mor startede vandet med at være koldt- men det var ligesom om hun vendede sig til det:blink:

 

Jeg selv, synes også efter tilvending at det slet ikke var så slemt endda:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for alle Jeres søde kommentarer! :-D

 

Og ja, det var en oplagt sang, når han nu er opkaldt efter bogen/filmen :blink: Og så slipper man for kun, at høre på min skrigen! :lol:

 

næææ, hvor en fin video:5up:

 

Han var altså også bare herre god ham Mio og hans mennekser med:blink:

 

Han var så sød når han altid lige skulle hen forbi pigerne og vise sin fangst:lol:

 

Men må give umulia ret i at det midterste billede bare er super godt:mrgreen:

 

Og godt taget, i det der splitsekund hvor de spænede istedet for bare at lege de 3 tenoer i hundeudgave og skræmme livet af nøgne solbadere:lol:

 

:lol: Haha.. ja der var godt gang i den der! Og så påstår jeg, at Mio ikke vil forsvare mig overfor "farlige" mennesker! :lol: :lol:

Sådan nogle nøgenbadere er jo lidt farlige, men det var nu alligevel godt, at Sheila vidste hvad der var pind og ... :blink:

(Sorry, man skulle nok have været der :roll:)

 

Synes det er utroligt så god styr du har på de to damer, når man tænker på at vi er to om at holde styr på Mio! :oops::mrgreen:

 

Har forresten også fået et par billeder af Sheila og Mysla: :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er Mio dyy'tii'''! :klap:

 

Og sikke da man får lyst til at tage på stranden :ivrig: Helt vildt, kan slet ikke tåle at se vanden skvulpe :ivrig:

 

Hvordan var vandet? :mrgreen:

 

:oops: Ja jeg har en forfærdentlig stemme når jeg ikke hører den igennem mit eget hovede!! :roll: Men man bliver bare så ivrig, næsten som banko eller noget! :mrgreen:

 

:lol: Jeg havde overvejet helt at fjerne lyden fra videoen, men jeg synes at bølgerne og Mios gøen var med til at give lidt stemning, og det må man da sige, når du har fået lyst til stranden! :5up:

Skal have videoredigering til næste semester, så håber jeg at lære hvordan man fjerner "hysterisk kvindemenneske/mor her" :lol:

 

Og som LuckyLuna siger, så var vandet viiildt koldt, men så blev det deeeejligt :cool: Kunne dog ikke tænke mig at bade helt endnu tror jeg :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

:oops: Ja jeg har en forfærdentlig stemme når jeg ikke hører den igennem mit eget hovede!! :roll: Men man bliver bare så ivrig, næsten som banko eller noget! :mrgreen:

 

:lol: Jeg havde overvejet helt at fjerne lyden fra videoen, men jeg synes at bølgerne og Mios gøen var med til at give lidt stemning, og det må man da sige, når du har fået lyst til stranden! :5up:

Skal have videoredigering til næste semester, så håber jeg at lære hvordan man fjerner "hysterisk kvindemenneske/mor her" :lol:

 

Og som LuckyLuna siger, så var vandet viiildt koldt, men så blev det deeeejligt :cool: Kunne dog ikke tænke mig at bade helt endnu tror jeg :hmm:

 

Hmmm, kunne godt lyde som om, at jeg skal tage på stranden first thing after the exame :cool: Jeg er simpelthen en vandhund uden lige (stemmer desværre ikke overens med den race jeg har valgt, men det kan være det smitter :mrgreen: ).

 

Og din stemme var da ikke slem - hvis det er mit dyy'tii' der fik dig til at tro, at jeg hentydede til den, så er det min egen måde, at forsøge at udtrykke mig på skriftligt :mrgreen:

 

Men ja, man synes vist altid ens stemme er helt forfærdelig, når man hører den på video :rolleyes: Jeg får også altid selv ildrøde kinder og det hele, når jeg hører mig selv :oops: Og ve' du hva'? Din stemme er sq da også en del af stemningen, så hallo, den skal sq da blive! :5up: Det er lidt ligesom, da min far bad mig og min mor holde kæft med at snakke om dyrene på Serengethi, da vi var der, bare fordi det ødelagde video'en - vel gør det da ej, det er en del af filmen og den stemning og hvordan vi havde det - ja, en del af det! Lige meget hvor meget man hader sin egen stemme :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

åh, hvor er de fine de billeder:5up: Må og kan man godt gemme dem herfra?

 

Jeg får lige taget mig sammen en dag til at lægge dem i org. størrelse på min server, så kan du hente dem derfra! :5up:

 

Indtil da, så højre-klikker du bare på dem, og vælger "gem som" her på HF! Det er jo dine hunde (og dig) der er på dem! :mrgreen:

 

Gør det evt. inde fra mit album, ved ik om de er lidt bedre kvali der?! :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...