Hop til indhold

Kingsmoor og olie.....lidt spørgsmål


Hailey
 Share

Recommended Posts

Jeg har overvejet at skifte foder til Huckie. Han fungerer ikke optimalt på Best Choice.

Han får tit sådan en halvtynd afføring, så jeg vil gerne prøve Kingsmoor i stedet for.

Er der nogen, der kan komme med deres erfaringer med dette foder?

Set er denne udgave:

http://www.kingsmoor.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=28&Itemid=51

 

En anden ting, er at når Hero får hans olie, så lyder han bagefter som om han står og snorker. Det er uden betydning hvilken type olie det er, og om det er blandet i foder.

Kan han være allergisk elller noget?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst BongoJungle

Jeg har brugt Kingsmoor i langtid både til Diesel og også til Labell.

Begge hunde har altid været småt spisende, men tog godt fra af kingsmoor, god pels og "rigtig" afføring.

Labell der altid havde været en anelse for tynd, tog på til en mere passende vægt.

 

Jeg har intet dårligt at sige om kingsmoor.

Eller det skulle da lige være at det sælges for få steder :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen

Buddy fik meget afføring, da han var på kingsmoor, og det var uregelmæssigt, tyndt den ene gang og hårdt den næste. Han havde heller ikke så fin en pels, men der er jo kun en måde at finde ud af om Huckie fungerer godt på det, og det er ved at prøve. :-)

 

Med hensyn til det med olie, kan jeg nok ikke komme med et godt bud, medmindre det er fordi han slubre det for hurtigt i sig. Buddy kan også begynde at lave snorkelyde, hvis han har været lidt for hurtig med at indtage et eller andet. Men om det kan være en allergisk reaktion, må jeg være dig svar skyldig på. Man skulle bare mene, at hvis han var allergisk, så ville han også få andre symptomer end snorkelyden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...