Besvaret Juni 24, 200917 år comment_179478 HEJ ALLE. SAGEN ER DEN AT JEG HAR TO CHIHUAHUA´ER, EN HAN OG EN HUN, OG DE HAR PARRET SIG I SØNDAGS(JUBII) OG TÆVEN HAR DEREFTER PARRET 2 GANGE MED NABOENS HUND(PIS!) SKER DER NOGET VED DET?? HJÆLP. Rapporter
Besvaret Juni 24, 200917 år comment_179483 HEJ ALLE. SAGEN ER DEN AT JEG HAR TO CHIHUAHUA´ER, EN HAN OG EN HUN, OG DE HAR PARRET SIG I SØNDAGS(JUBII) OG TÆVEN HAR DEREFTER PARRET 2 GANGE MED NABOENS HUND(PIS!) SKER DER NOGET VED DET?? HJÆLP. Der sker vel ikke andet ved det, end at du evt får blandingshvalpe i huset, men det vil tiden jo vise. Jeg behøves nok ikke at minde dig om, at du skulle tage og se lidt bedre efter din hund for fremtiden. Rapporter
Besvaret Juni 24, 200917 år comment_179486 Nej, selvfølgelig ikke. ved godt det er mindre heldigt:cry: Rapporter
Besvaret Juni 24, 200917 år comment_179489 Der kan godt være flere fædre til et kuld, så din tæve kan teoretisk set få både Chi'er og blandinger. Rapporter
Besvaret Juni 24, 200917 år comment_179525 Ja, det er korrekt hvad Umulia siger. Et kuld kan sagtens have flere fædre, og sågar "laves" over flere dage. Altså sådan så hun f.eks. bliver gravid med 2 hvalpe efter første befrugtning, og 1 hvalp dagen efter ved en ny befrugtning. Selvom det overhovedet ikke har noget med sagen at gøre, bare af ren nysgerrighed, hvad er den anden race den har parret sig med?? Rapporter
Besvaret Juni 25, 200917 år comment_179709 Den anden race hun har parret sig med er og en chi.... bare en korthåret, det er jeg lidt ked af. kan bedst lide de langhåret, man hva.. de bliver sikkert skønne alligevel Rapporter
Besvaret Juni 25, 200917 år comment_179862 nej, det skulle ikke være stambogsførte min tæve er halv pomeranian og halv chihuahua. Rapporter
Besvaret Juni 25, 200917 år comment_179865 nej, det skulle ikke være stambogsførte min tæve er halv pomeranian og halv chihuahua. Nå okay jamen så er der ingen grund til bekymring, det skal nok blive til nogle fine små grissebasser, uanset om mor har dusket udenom eller ej, det kan ligefrem være at der er flere brød i ovnen:-D Rapporter