Hop til indhold

Dog camp for hele familien....


Gæst Capone
 Share

Recommended Posts

  • Svar 80
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Capone
Det er desværre den forkerte weekend (har først ferie i 32, 33 og 34) + det er på den forkerte side af broen.

 

Hvis der bliver noget næste år, må I gerne melde datoen ud i rigtig god tid, så kan jeg måske være heldig at kunne få ferie omkring den weekend.

 

I øjeblikket arbejder jeg en del og er ved at være rimelig stresset, så mine weekender er bare hellige i øjeblikket - kun afslapning og Liva. Ellers får jeg ikke ladet mine batterier ordentlig op, og jeg ender med at løbe tør inden ferien kommer.

 

Ej hvor ærgeligt, men vi skal nok melde ud så hurtigt vi kan, hvis der bliver en camp mere til næste år :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Anni A

Øj det lyder spændende, må lige høre manden om han er intereseret i at komme med:-)

 

Vi bor i Esbjerg, så der er jo lige et lille stykke vej:-)

 

Kan man godt bare komme og kigge en enkelt dag, f.eks. om lørdagen?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kommer om lørdagen, og jeg har mand og Luna med :-D

 

Måske kan Capone eller Fox fortælle os om der er noget iøjefaldende som vi kan aftales at mødes ved på et bestemt tidspunkt :-)

 

I kan aftale at mødes på terassen ved Cafen - den skulle i gerne begge kunne finde :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Capone
Hundens Tarv PRÆSENTERER....:5up::5up::5up:

 

En hel weekend med sjov og lærerig underholdning for hele familien med hunde, børn og voksne. Det sker fra den 31. juli til den 2. august på Ringsted Firmasports arealer i Ringsted, og der er mulighed for overnatning.

LaustQato1.jpg

 

- Der bliver masser af aktiviteter for alle i hundefamilien: Agility, lydighed, dogdancing, opvisninger, rally, hundeudstilling, foredrag, konkurrencer, gåture, hyggeaftener med fællesspisning og meget meget mere.

 

 

Program

 

Fredag (Pladsen åbner kl. 13): Ankomst og indkvartering. Små sjove konkurrencer for voksne, børn og hunde om eftermiddagen. Introduktionsmøde og fællesspisning: Menuen står på "Grethes hundegryde" (garanteret uden hund!). Boder med salg og information. Om aftenen, foredrag: Laust Jacobsen og Politihunden Qato - kendt fra Station2. Bered jer på en spændende aften. Vi slutter med fælles aftentur sammen med hundene.

 

Lørdag: Gåtur for de morgenfriske. Lydighed, rallylydighed og sjove hundetricks (Hundens Tarv, Team Hjørring). Hundesprogskole og alternativ lydighed (Erling Nielsen, Slagelse DCH). Mentaltest af din hund (Hundekonsulent Karsten Malmstrøm). Fotografen er på pletten, og for børnene kører slædehunde ture rundt på pladsen. Vi slutter aftenen ved den store grill og spiser/hygger sammen, og når vi tror vi skal sove: Aftenens overraskelse.

 

DogCamp09-1.jpg

Søndag formiddag: Gåtur for de morgenfriske. Derefter Ringsted Agility på banen, med dygtige agilityhunde, få en smagsprove med verdens dejligste hund. (din egen, naturligvis). Efter frokost: Afslutning og præmieoverrækkelser. Kl. 15: Pladsen lukker.

 

Skiftende aktiviteter alle dage: Snusekonkurrence. Test din hundeviden. Boderne åbne for salg og information. Sjove konkurrencer: Sporgang, men du får bind for øjnene. Ringridning uden hest, men med din hund i line. Sækkevæddeløb med din hund i line? Eller kan du lægge en poteforbinding? For børn: Rollespil, børneagility, børneringridning, boldspil, legetelt og meget mere. Bemandet legestue for hundene.

 

Praktisk information

Køkkenet er åben alle dage, hvorfra du kan nyde alt hvad hjertet begærer.

Morgenmad og aftensmad kan Forud bestilles.

 

Plads til campingvogn (ingen strøm), eller telt. Det er også muligt at leje et telt for kr. 200,- (begrænset antal).

 

Pris (excl. forplejning) pr. person for deltagelse i Dog-Camp: kr. 300,- for voksne og kr. 150,- for born. Hunde deltager gratis.

Det er også muligt at købe dagsbilletter til lørdag og søndag: Kr. 150,- (børn kr. 75,-) )for deltagelse lørdag, og kr. 100,- (børn kr. 50,-) for deltagelse søndag.

 

Programmet med forbehold for ændringer.

 

Yderligere information, tilmelding med mere:

Telefon: 6070 4152

e-mail: [email protected]

Web: www.hundenstarv.dk

 

Tilmelding er også mulig via Hundens Tarv's Webshop, Klik her...

 

Sæt kryds i kalenderen allerede nu. Pladsen åbner fredag den 31. juli kl. 13, og vi slutter søndag den 2. august kl. 15.

 

 

* Programmet med forbehold for ændringer *

Læs mere: Klik på billedetDogCampNews1.jpg

 

 

Pris for at deltage fredag incl. foredrag 150 kr..

Ved 5 samtidige tilmeldinger 125 kr.

Ved 10 samtidige tilmeldinger 100 kr

 

Fredag åbner pladsen kl. 13.

Har du lyst til at spise med og smage Grethes gryde er det kl. 18,30.

Pris 28 kr

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Capone
Du/I er også meget velkommen til at kun komme og opleve Laust og Qato fredag aften.

Pris 150 kr pr. person.

 

Tilmelding nødvendigt :arrow:

 

 

Pris for at deltage fredag incl. foredrag 150 kr..

Ved 5 samtidige tilmeldinger 125 kr.

Ved 10 samtidige tilmeldinger 100 kr

 

Fredag åbner pladsen kl. 13.

Har du lyst til at spise med og smage Grethes gryde er det kl. 18,30.

Pris 28 kr

Link til indlæg
Del på andre sites

:klap2::klap2: Jeg skal se Mysla :5up:

 

Forøvrigt kan du hjælpe med at presse Nollike lidt - hendes eneste undskyldning er "jeg kan ikke lide edderkopper" - og den syntes jeg ikke holder når nu også Mysla skal med :blink:

 

Nej, for mysla vil gerne hjælpe hende med at rydde hele hendes telt for alverdens kryb:mrgreen:

 

Og jeg vil se noomi, ja jeg vil så!

 

Har du selv hundene med? (hende sokki lyder bare så sød)

 

edit. Undskyld sookie, men inde i mit hoved hedder hun sokki:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Capone
:klap2::klap2: Jeg skal se Mysla :5up:

 

Forøvrigt kan du hjælpe med at presse Nollike lidt - hendes eneste undskyldning er "jeg kan ikke lide edderkopper" - og den syntes jeg ikke holder når nu også Mysla skal med :blink:

 

Fortæl Nollike at vi har forbud på pladsen for alle der har over 4 ben:blink:

Og at der omgående kommer et udsmider Team, hvis edderkopper skulle entrere pladsen, så er det bare ud.:vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...