Hop til indhold

Dog camp for hele familien....


Gæst Capone
 Share

Recommended Posts

Jeg ville bare super gerne ha været med, men manden gider ikke, og så skal jeg selv kører der over, hvilket jeg sys er lidt langt:neutral:

 

Nu ved jeg ikke hvor du bor i forhold til Luckyluna - men ellers kan i måske følges ad ?? - bare lige en strøtanke fra en sjællænder :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 80
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Anni A
Nu ved jeg ikke hvor du bor i forhold til Luckyluna - men ellers kan i måske følges ad ?? - bare lige en strøtanke fra en sjællænder :blink:

 

Hmmm....der står at hun bor i østjylland, så det kan jo være mange

steder:mrgreen:

Jeg bor i Esbjerg:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Capone
Dyygggttiiiig :5up:

 

Jeg mener at der kommer nogle flere fra Jylland.

Grethe ved hvem, det er nogen hun har mødt på Hundegalleriet, prøv at spørg hende...

 

Ellers har vi jo også hele hjørring banden ? ved ikke hvor mange biler de køre i ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Capone

Ok syntes ellers det er billigt 100/150 kr afhængig hvilke dag man ønsker at komme ifh. hvad man kan være med til med sin hund, og prøve over hele pladsen hele dagen.

 

Samt vi har gevinster for over 20000 kr som kan vindes på mange forskellige måder.

 

Alene bare for at komme får man en goodie bags mm til hunden ved indgangen...

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok syntes ellers det er billigt 100/150 kr afhængig hvilke dag man ønsker at komme ifh. hvad man kan være med til med sin hund, og prøve over hele pladsen hele dagen.

 

Samt vi har gevinster for over 20000 kr som kan vindes på mange forskellige måder.

 

Alene bare for at komme får man en goodie bags mm til hunden ved indgangen...

 

Hvor mange tilmeldte er der? Jeg er så nysgerrig, snakkede lige med hende grethe igår i telefon.. Vi glæder os:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

:oops: - jeg ved ikke helt hvor mange der er der hele weekenden, men jeg ved at Terkelsen herinde fra er der hele weekenden med deres 2 lækre labrador, Lonny er der med mand og Luna om lørdagen og så kan jeg ikke huske om der er flere herinde fra - men mener at antallet ligger på omkring de 20-25 hunde + selvfølgelig deres familier :mrgreen:

 

Husk at melde dig til grill-lørdag aften :blink: det er nemlig mig og husbonden der står for festmiddagen lørdag :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

:oops: - jeg ved ikke helt hvor mange der er der hele weekenden, men jeg ved at Terkelsen herinde fra er der hele weekenden med deres 2 lækre labrador, Lonny er der med mand og Luna om lørdagen og så kan jeg ikke huske om der er flere herinde fra - men mener at antallet ligger på omkring de 20-25 hunde + selvfølgelig deres familier :mrgreen:

 

Husk at melde dig til grill-lørdag aften :blink: det er nemlig mig og husbonden der står for festmiddagen lørdag :mrgreen:

 

fedt nok:5up: Jeg var i første omgang lidt tøvende med grillmad... men ved nærmere eftertanke, så skal jeg da være med der også:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

åh og ihhh altsååååå... jeg ville også have været med... men manden har fødselsdag på lørdag, og vi har 14 hvalpe at passe på... de er nok ikke så nemme at flytte sammen med de 4 voksne hunde... Der ville ellers være fyldt godt op i bilen så med 18 vapser :blink:

 

Jeg ville da godt have hilst på jer, og ikke mindst genset den dejlige Sorte Spids Sif.

 

Håber, at jeg kan få det til at passe med kommende arrangementer i Hundens Tarv. Og at vi kan få lidt af dem herover til vores kønne ø ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Capone

Øv ærgeligt at vi ikke ses.

Men vi laver jo flere arrangementer rundt omkring, så mon ikke vi også rammer Fynsland lige pludselig.

 

For vores vedkomne er det lige meget om vi køre til Fyn eller eks. Roskilde, der er såment lige langt ;)

 

Dejligt med hvalpe i huset, ik..

 

Vi skal igang med næste års planlægning, så vi skal nok tænke på fyn også.

 

Vi har jo allerede flere træningshold i Jylland, som er ved at blive udvidet med bla. soft agility..

 

Så vi spreder os stødt og roligt:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

øhm - mener det 30-40 om lørdagen, men det er ikke mig, der tager mod tilmeldinger :blink: jeg er derbare :oops:, nej pjat, jeg får først det nøjagtige tal at vide torsdag eller fredag, men det er så fordi, det er mig der skal lave "fest-menu" lørdag aften :mrgreen:

 

Det er da meget pænt :5up: :-D Hvornår er sidste tilmeldingsfrist? :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hårh, det var da det rene snyd, det var jo Flemming som lavede mad :engel::mrgreen: Og han var go' :mums:

 

Ok ok - så, men han er også med til at lave mad lørdag :mrgreen: så nu har du ikke flere undskyldninger - jeg sætter mig straks ved telefonen :cool:

 

Og hvis der er flere der vil med - så send mig en pb, så skal jeg nok prøve at få jer på deltagerlisten :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok ok - så, men han er også med til at lave mad lørdag :mrgreen: så nu har du ikke flere undskyldninger - jeg sætter mig straks ved telefonen :cool:

 

Og hvis der er flere der vil med - så send mig en pb, så skal jeg nok prøve at få jer på deltagerlisten :5up:

 

Kan vi ikke sige at jeg ringer på mobilen hvis det bliver aktuelt? Så er du ikke så bundet af at sidde ved telefonen :blink: :cool:

 

Hvis Flemming er med til at lave mad, så kunne det da godt være at man seriøst skulle overveje det... :mums: :mrgreen:

 

Nej, der er lige et par ting der skal falde på plads først. Men jeg har nok lige brug for at vide hvor stort et område det bliver holdt på? Altså mere om man kommer til at gå/stå som sild i en tønde eller om der er god plads?

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan vi ikke sige at jeg ringer på mobilen hvis det bliver aktuelt? Så er du ikke så bundet af at sidde ved telefonen :blink: :cool:

 

Hvis Flemming er med til at lave mad, så kunne det da godt være at man seriøst skulle overveje det... :mums: :mrgreen:

 

Nej, der er lige et par ting der skal falde på plads først. Men jeg har nok lige brug for at vide hvor stort et område det bliver holdt på? Altså mere om man kommer til at gå/stå som sild i en tønde eller om der er god plads?

 

 

Der er rigtig meget plads - så du skal på ingen måde stå som sild i tønde :mrgreen: Der er både rigligt med plads på campingområdet - der har eget bålsted, så man kan sidde og hygge,

 

Mentaltesten foregår bag en "jordvold" - adskilt fra de andre områder,

 

Hundeaktiviteterne m.m.foregår på en plads for sig selv, børne-området er for sig selv, osv. osv. ergo er der massere af plads til både hunde og børn og andre :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er rigtig meget plads - så du skal på ingen måde stå som sild i tønde :mrgreen: Der er både rigligt med plads på campingområdet - der har eget bålsted, så man kan sidde og hygge,

 

Mentaltesten foregår bag en "jordvold" - adskilt fra de andre områder,

 

Hundeaktiviteterne m.m.foregår på en plads for sig selv, børne-området er for sig selv, osv. osv. ergo er der massere af plads til både hunde og børn og andre :blink:

 

Ok, det lyder jo godt :5up: Den der mentaltest kunne jeg godt tænke mig at prøve :-D Hvordan foregår det, skriver man sig op et sted, stiller sig i kø eller??

 

 

 

 

Og jeg er godt klar over at det (heldigvis :oops:) er hunden der bliver mentaltestet :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...