Hop til indhold

Dog camp for hele familien....


Gæst Capone
 Share

Recommended Posts

ihhh altså hvor du spørger om meget, der ikke handler om maden :lol::lol:

 

jeg ved det faktisk ikke, da det er Hjørring-banden der tager sig af det, men jeg vil helt klart gå ud fra, at man skriver sig på en liste eller noget og får et tidspunkt :oops:

 

Jep, Spørge-Jørgen det er mig :mrgreen:

 

Æv, så når jeg det garanteret ikke hvis det er at jeg kommer :megaked: Folk skriver sig jo nok på allerede om fredagen :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 80
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jep, Spørge-Jørgen det er mig :mrgreen:

 

Æv, så når jeg det garanteret ikke hvis det er at jeg kommer :megaked: Folk skriver sig jo nok på allerede om fredagen :cry:

 

Nææ, det tror jeg nu ikke, for der er ingen mentaltest fredag - og hvis ellers så kunne du jo få mig til at skrive dig på :blink: (eller Noomie) Forøvrigt er det Karsten Malmstrøm fra Hjørring, der har mentaltesten - og han er rigtig gooodd :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nææ, det tror jeg nu ikke, for der er ingen mentaltest fredag - og hvis ellers så kunne du jo få mig til at skrive dig på :blink: (eller Noomie) Forøvrigt er det Karsten Malmstrøm fra Hjørring, der har mentaltesten - og han er rigtig gooodd :5up:

 

Altså hvis vi kommer må du meget gerne skrive os på :5up: :kys:

 

Jeg finder lige ud af det og vender tilbage :5up:

 

Vi snakkes ved og tak for det :kys: :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo, det er ret skægt lige nu, Capone :-) Hvalpene udvikler sig vildt hurtigt. Jeg ved ikke, om jeg må give dig et link her, for hvis du vil kigge basserne, så er de på www.lykkensspidser.mono.net . Der er også links til et par små videoklip med Lykkes hvalpe. De er nogle rigtige tumlinger nu :rolleyes:

 

Fint, at I tænker Fyn med ind. Vi skulle jo også gerne dække hele landet i Hundens Tarv. Jeg har også prøvet at tænke nogle muligheder ind, men jeg har så travlt med arbejdet i Klubben for Sort Spids, at det er svært at nå andet her før vores træf 6. september i Birkende, Fyn. Så jeg har en anelse om, hvor meget I knokler med for at få sådan et stort arrangement op at stå.

 

Vi havde i øvrigt Laust med Qato til vores generalforsamling, og det var bare godt. Sikke et sympatisk menneske og en pragtfuld, stor hund.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Bare lige et par stemningsbilleder fra årets Dog Camp :5up: Der er endda H-F hunde med på det ene billed :mrgreen: Men brugeren må selv fortælle jer, hvem det er :blink: Men forøvrigt var det en rigtig dejlig week-end :5up:

 

Vi er helt enige i at det var en rigtig dejlig weekend. Vi glæder os til næste gang :-)

 

Og så må vi vel hellere gå til bekendelse og sige at det er vores tøser der er med på det første billede.

 

På det første billede ser I Bonnie gå forrest m. Jan for enden af snoren og Mille går bagved med mig for enden af snoren :lol:

 

På det andet billede kan I lige skimte Bonnie og Jan. Og minsandten om ikke også datteren er kommet med som fotomodel :-D

 

Og hold da helt op hvor "tøserne" hyggede sig. De kunne jo desværre ikke komme i hundebørnehaven da de begge var i løbetid, men de var godt og grundigt mætte af weekendens oplevelser da vi kom hjem sent søndag eftermiddag.

 

Som sagt vi glæder os meget til næste gang.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...