Hop til indhold

hvad tid må man give hvalpene halsbånd på så man kan kende forskel??


Gæst MetteRHansen
 Share

Recommended Posts

Gæst MetteRHansen

hej

 

min mor og fars hund (min hund) har fået hvalpe de er idag 12 dage gamle... og tager alle godt på men vi vil så gerne kunne kende forskel på dem så vi har købt sådan en hvalpe pakke halsbånd som går op hvis de sider fast og sådan... hmm men syntes ikke de går så let op der skal da lidt kræfter til... derfor ville jeg høre om der er nogle der har gjordt sig nogle erfaringer med halsbånd og hvalpe ??? vi har snakket om at vi ville vente til 3 ugers alderen er det for tidligt ??? de ligner jo alle hinanden...

 

mvh mette

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

Mine får "halsbånd" på straks efter fødslen, inden de bliver lagt ned i bunken til de andre.

 

Halsbånd er da lig en stykke uldgarn i forskellige farver.

Link til indlæg
Del på andre sites

Mine får "halsbånd" på straks efter fødslen, inden de bliver lagt ned i bunken til de andre.

 

Halsbånd er da lig en stykke uldgarn i forskellige farver.

Det gør jeg også hvis kuldet er ens.. Et stykke garn så snart de er født og så tjekker jeg selvfølgelig hver dag om garnet er for stramt. Det skal heller ikke være for løst så maver de sig ud af det og så er man lige vidt :mrgreen:
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MetteRHansen

hej alle sammen

 

mange tak for jeres svar... dejligt så kan jeg roligt give hvalpene halsbånd på så vi kan kende forskel for det er golden hvalpe og er meget svært at kende forskel... hehe

 

mvh mette

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...