Hop til indhold

Mundkurv


Petrine
 Share

Recommended Posts

Hvad skal jeg se efter? Og hvilke mærker er bedst?

 

Overvejer om Petrine skal med til Norge til jul, da alle nordmænd er idioter (hø hø, nej, måske ikke alle) så overvejer jeg at give Petrine en mundkurv på, så jeg ikke risikerer at hun gnaver i en unge i et ubevogtet øjeblik og nogen tvangsafliver hende :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst Whippets

ville en hvalpe kravlegård ikke være en mulighed ? Den kan jo foldes helt sammen så den ikke fylder særlig meget.

 

Mine hunde har mundkurv på når de løber væddeløb men jeg ville ikke bryde mig om at de skal gå med den..

 

9982.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

ville en hvalpe kravlegård ikke være en mulighed ? Den kan jo foldes helt sammen så den ikke fylder særlig meget.

 

Mine hunde har mundkurv på når de løber væddeløb men jeg ville ikke bryde mig om at de skal gå med den..

 

9982.jpg

 

 

Spørgsmålet er om de små "møgunger" kn lade petrine være i den lille indhegning. Og hvis menneske petrine skal kunne slappe bare lidt af og have øjnene andre steder end på hudne peterine.........jeg har ikke forstand på alt det der

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis nogen skal i bur er det ungerne, og det får jeg næppe lov til - hun skal kunne slippe væk hvis nogen kommer for tæt på ;-)

 

Det går fint med mundkurven, nogle fordele er der trods alt ved at være vokset op som påklædningsdukke, men jeg er ikke helt tilfreds med pasformen af den mundkurv vi har fundet, de findes vist ikke i stort udvalg til så små hunde.

 

Jeg overvejer stadig om hun overhovedet skal med til jul, alle har fri og det er koldt, dvs mange menneske konstant samlet i en stue, men hun foretrækker klart at være hos os (og julen kan altså ikke aflyses, uanset hvor gerne jeg ville)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...