Hop til indhold

hundehår


Gæst soffie
 Share

Recommended Posts

fældning.....

Vi har to mopser som fælder utrolig meget og vi har snart prøvet alt-ders pelse er fine bløde og ikke spor tyndhårede-men fælder det gør de.....

nogen der har gode råd mod dette????????

Link til indlæg
Del på andre sites

Støvsug noget mere ;)

 

Nej, jeg joker :lol: - men nogle hunde fælder bare meget, især i perioder.. Skal selvfølgelig slet ikke kunne sige om de måske har en allergi eller noget i den retning, men sådan en som Bitten fælder ekstremt meget i perioder - uden at det er fordi hun har et hudproblem (siger doktor dyr) :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil ikke af med mopserne-så det med de hårløse kan i godt glemme-jeg ta'r dem med hud og hår og støvsuger bare lidt mere-men tak for alle rådene.

Tænkte også mere til en næste gang :wink:

 

Men det er altid en god idé, at man lige snakker med dyrlægen, hvis man synes det er overdreven fældning. Som Anne-marie er inde på, kan det bl.a. skyldes foderet. I bør også børste hundene mindst én gang dagligt, for at tage det værste. Men det er altså en race, som fælder en del :wink:

Link til indlæg
Del på andre sites

tak for et seriøst svar-jeg børster dem hver dag og dyrlægen mener ikke det er unormalt-så vi lever med det-måske skal jeg ændre i deres kost-det har jeg gjort en gang-da de gik fra tørkost til grøntsager-nu må jeg prøve mig lidt frem-men tak-venligst Kirsten

Link til indlæg
Del på andre sites

tak for et seriøst svar-jeg børster dem hver dag og dyrlægen mener ikke det er unormalt-så vi lever med det-måske skal jeg ændre i deres kost-det har jeg gjort en gang-da de gik fra tørkost til grøntsager-nu må jeg prøve mig lidt frem-men tak-venligst Kirsten

 

Ø.. Får de KUN grøntsager??

Hunde er jo rovdyr.. Ikke vegetarer...

 

Jeg kunne forestille mig, at de måske kunne have gavn af en sjat fiskeolien i maden.. Det skader i hvert fald ikke. Og det er en god kilde til det fedtstof, som hunde jo også skal have..

 

Har de altid fældet så meget?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
tak for et seriøst svar-jeg børster dem hver dag og dyrlægen mener ikke det er unormalt-så vi lever med det-måske skal jeg ændre i deres kost-det har jeg gjort en gang-da de gik fra tørkost til grøntsager-nu må jeg prøve mig lidt frem-men tak-venligst Kirsten

 

 

Grøntsager er ikke nok :)

 

Her er en tråd med opskrifter på hjemmelavet mad og godbidder :)

 

Spørg hvis du er i tvivl :)

 

http://www.hunde-forum.dk/hjemmelavede-madvarer-og-godbidder-til-hunden-vt579.html

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...