Hop til indhold

Baldur - En nervøs hund

Lonny
 Share

Recommended Posts

Bivirkningerne kom allerede efter et par dage. Jeg mener, at der gik en uges tid, da jeg kunne mærke en ændring i forhold til alene-hjemme-træningen, og dyrlægen havde ellers sagt, at vi skulle regne med 14 dage.

Baldur har nu fået det siden i torsdags, og jeg kan heldigvis ikke se nogen bevirkninger, så måske er jeg heldig?

Han leger med Luna, han virker glad og han spiser. Så jeg krydser fingre :x:

Link til indlæg
Del på andre sites

Baldur har nu fået det siden i torsdags, og jeg kan heldigvis ikke se nogen bevirkninger, så måske er jeg heldig?

Han leger med Luna, han virker glad og han spiser. Så jeg krydser fingre :x:

Ja, jeg håber skam også, at han bliver ved med at være bivirkningsfri. :x: Det er der heldigvis nogle hunde, der er. Dyrlægen sagde til mig, at der ville gå 1-2 uger, før bivirkningerne kom (altså nogenlunde samtidig med, at jeg ville kunne mærke en effekt), så Tyson er nok ret følsom over for medicinen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, jeg håber skam også, at han bliver ved med at være bivirkningsfri. :x: Det er der heldigvis nogle hunde, der er. Dyrlægen sagde til mig, at der ville gå 1-2 uger, før bivirkningerne kom (altså nogenlunde samtidig med, at jeg ville kunne mærke en effekt), så Tyson er nok ret følsom over for medicinen.

Jamen, så må jeg jo vente lidt endnu med at juble :cry: Og holde mine fingre krydset de næste 2 uger :x:

Link til indlæg
Del på andre sites