Lonny Besvaret Juli 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 5, 2009 Bivirkningerne kom allerede efter et par dage. Jeg mener, at der gik en uges tid, da jeg kunne mærke en ændring i forhold til alene-hjemme-træningen, og dyrlægen havde ellers sagt, at vi skulle regne med 14 dage. Baldur har nu fået det siden i torsdags, og jeg kan heldigvis ikke se nogen bevirkninger, så måske er jeg heldig? Han leger med Luna, han virker glad og han spiser. Så jeg krydser fingre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juli 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 5, 2009 Baldur har nu fået det siden i torsdags, og jeg kan heldigvis ikke se nogen bevirkninger, så måske er jeg heldig? Han leger med Luna, han virker glad og han spiser. Så jeg krydser fingre Ja, jeg håber skam også, at han bliver ved med at være bivirkningsfri. Det er der heldigvis nogle hunde, der er. Dyrlægen sagde til mig, at der ville gå 1-2 uger, før bivirkningerne kom (altså nogenlunde samtidig med, at jeg ville kunne mærke en effekt), så Tyson er nok ret følsom over for medicinen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juli 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 5, 2009 Ja, jeg håber skam også, at han bliver ved med at være bivirkningsfri. Det er der heldigvis nogle hunde, der er. Dyrlægen sagde til mig, at der ville gå 1-2 uger, før bivirkningerne kom (altså nogenlunde samtidig med, at jeg ville kunne mærke en effekt), så Tyson er nok ret følsom over for medicinen. Jamen, så må jeg jo vente lidt endnu med at juble Og holde mine fingre krydset de næste 2 uger Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts