Hop til indhold

Depositum


Gæst Reaper
 Share

Recommended Posts

Gæst sharqiya

Jeg er opdrætter.. Og jeg tager depositum. Det gjorde jeg ikke på alle hundene fra første kuld og af skade blir man klog. Dagen inden en super tæve jeg havde holdt tilbage til en anden opdrætter skulle hentes.. ja så fik jeg en aflysning via sms. Nu ska folk ikke tvinges en hvalp ned i halsen men jeg har en meget speciel race og jeg synes depositumet gør at folk overvejer en extra gang om det virkelig er det de vil .. eller de bare booker en " for sjov" og fordi det er hyggeligt at se hvalpe..

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er on/of med depositum.. De fleste hvalpekøbere vil helst betale det og beder om at måtte lægge et depositum.. Så føles hvalpen mere som deres. Og det får de så lov til (dem der gerne vil). De andre betaler når de henter hvalpen.

Depositummet ville jeg til hver en tid betale tilbage uanset årsagen til at folk måtte afbestille deres køb.

Nu er jeg så sikkert også en rimelig naiv person. Der har været hvalpekøbere som når de skulle hente hvalpen har sagt "vi har ikke pengene med, er det ok vi overfører dem i morgen?" Så siger jeg ja.. Jeg stoler på folk, og indtil videre har ingen snydt mig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...