Hop til indhold

Kong - størrelse til hvalp?

Gæst NinaLab
 Share

Recommended Posts

Gæst NinaLab

Vi vil gerne købe sådan en kong til at tygge i til vores hvalp, men vi er lidt i tvivl om, hvilken størrelse vi skal vælge. Nogen tips?

Hun bliver nok ikke kæmpestor, men sådan labrador-agtig i størrelsen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst CilleSofie

Håber det er iorden med dig at jeg forstyrre på din tråd. Men jeg vil bare høre hvad størrelse KONG i tror at en hvalp der er DS gårdhund og Prazsky blanding skal bruge? :) - Og hvad putter i i dem?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst NinaLab
Pas på med det - det kan blive dyrt, for så skal man lige have et par ekstra ting med :mrgreen:

Hehe :mrgreen: er allerede oppe på over 500 kr :shock: men men vi mangler jo også mange ting til hende endnu :oops::lol:

Godbidder, kong tyggelegetøj, pivedyr, sporline, mad og vand skål og en kong wubba.. UPS! :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst NinaLab
Håber det er iorden med dig at jeg forstyrre på din tråd. Men jeg vil bare høre hvad størrelse KONG i tror at en hvalp der er DS gårdhund og Prazsky blanding skal bruge? :) - Og hvad putter i i dem?

Det gør da ikke noget :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Da Karla var lille købte jeg den der hedder Kong Puppy til hende, jeg er lige ved at tro at Jackson også vil kunne bruge den når han bliver voksen - afhængig af hvor bredsnudet han bliver....

Jeg har haft den fyldt med fx leverpostej og tørkost. Torskerogn og tørkost. Blendet fisk eller kylling mixet med tørkost. Ved at en del også bruger A38 eller banan i dem...

Kun fantasien sætter grænser ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites