Gæst NinaLab Skrevet Juli 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2009 Vi vil gerne købe sådan en kong til at tygge i til vores hvalp, men vi er lidt i tvivl om, hvilken størrelse vi skal vælge. Nogen tips? Hun bliver nok ikke kæmpestor, men sådan labrador-agtig i størrelsen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juli 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 5, 2009 Liva (golden/lab) havde en puppy Kong i str. L. Hun havde også en Puppy sut, som hun brugte meget, da hun skiftede tænder. Da hun skiftede tænder, købte jeg en rød Kong XL til hende. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst NinaLab Besvaret Juli 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 5, 2009 Mange tak er ved at bestille til hende nu. :mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juli 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 5, 2009 Pas på med det - det kan blive dyrt, for så skal man lige have et par ekstra ting med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst CilleSofie Besvaret Juli 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 5, 2009 Håber det er iorden med dig at jeg forstyrre på din tråd. Men jeg vil bare høre hvad størrelse KONG i tror at en hvalp der er DS gårdhund og Prazsky blanding skal bruge? - Og hvad putter i i dem? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst NinaLab Besvaret Juli 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 5, 2009 Pas på med det - det kan blive dyrt, for så skal man lige have et par ekstra ting med Hehe er allerede oppe på over 500 kr men men vi mangler jo også mange ting til hende endnu Godbidder, kong tyggelegetøj, pivedyr, sporline, mad og vand skål og en kong wubba.. UPS! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst NinaLab Besvaret Juli 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 5, 2009 Håber det er iorden med dig at jeg forstyrre på din tråd. Men jeg vil bare høre hvad størrelse KONG i tror at en hvalp der er DS gårdhund og Prazsky blanding skal bruge? - Og hvad putter i i dem? Det gør da ikke noget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juli 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 5, 2009 Håber det er iorden med dig at jeg forstyrre på din tråd. Men jeg vil bare høre hvad størrelse KONG i tror at en hvalp der er DS gårdhund og Prazsky blanding skal bruge? - Og hvad putter i i dem? Da Karla var lille købte jeg den der hedder Kong Puppy til hende, jeg er lige ved at tro at Jackson også vil kunne bruge den når han bliver voksen - afhængig af hvor bredsnudet han bliver.... Jeg har haft den fyldt med fx leverpostej og tørkost. Torskerogn og tørkost. Blendet fisk eller kylling mixet med tørkost. Ved at en del også bruger A38 eller banan i dem... Kun fantasien sætter grænser Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mrj Besvaret Juli 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 8, 2009 Nu undskylder jeg også lige at jeg blander mig i tråden:blink:, men hvordan gør i kong'en ren? Min tanke er; tror I den kan gå i opvaskeren? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juli 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 8, 2009 Mine har i hvert fald ikke taget skade af en tur i opvaskemaskinen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst abs12 Besvaret Juli 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 8, 2009 Jeg ved ikke om det er et dumt spørgsmål, men hvad er en kong? evt. link til billede Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Juli 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 8, 2009 Kong: [media]http://www.puppy-training-solutions.com/image-files/rubber-kong-dog-toys.jpg[/media] Købte bare en stor til Pablo med det samme...hehe... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts