Hop til indhold

Vi er snart tilbage! :)


Gæst azza
 Share

Recommended Posts

Hejsa allesammen! :)

Nu er det efterhånden meget længe siden at jeg var på HF, ofte nok til at kunne følge med i hvad der sker hos jer alle :neutral: Sagen er at vi ikke har internet hjemme og kan derfor næsten kun være på om mandagen.

 

Selve grunden til at jeg ikke har været på de sidste mange uger er at der simpelthen er sket for meget på én gang i mit liv.

Jeg skiftet skole for nyligt(Hvilket er hårdt i midten af 8. klasse, når alle klikker ER dannet.), min mor blev opereret for en uge siden, min fars helbred går ned af bakke, min farmor er død og sådan er det bare fortsat i lang tid.

 

Når man endelig har vænnet sig til alle de ting, er det blevet slutningen af skole året og de sidste mange fremlæggelser skal planlægges.:cry:

 

MEN! Nu er jeg tilbage med masser af nye billeder, historier og gode oplevelser med Azza jeg kan fortælle om!:-D

Azza har det rigtig godt og jeg glæder mig til at fortælle mere om hendes seneste narstreger!:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen tilbage.

 

Lyder til at det har været en meget hård tid, og er glad for at du har overlevetden.

 

Jeg føler med dig med skoleskiftet, og håber du får nogle super venner.

Og jeg ved godt det er svært; men find dine værdier og så lev efter dem, og ikke komme ind til de frygtelig onde lede klikker.

 

Men jeg vil tror det nok skal gå :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen tilbage.

 

Lyder til at det har været en meget hård tid, og er glad for at du har overlevetden.

 

Jeg føler med dig med skoleskiftet, og håber du får nogle super venner.

Og jeg ved godt det er svært; men find dine værdier og så lev efter dem, og ikke komme ind til de frygtelig onde lede klikker.

 

Men jeg vil tror det nok skal gå :blink:

 

Mange tak! Jeg må indrømme at jeg er blevet ganske glad for min nye skole :) Selvom jeg desværre er den eneste store hundeelsker :-) (De kigger en smule sært på mig når jeg fortæller at jeg fx. har brugt et par 100 kr. på at forkæle hende med nye ting :blink:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...