Gæst Mathias Bredmose Skrevet Juli 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2009 Hej. Min han hund er 1 år og havde sådan set lært at tisse udenfor, men nu han begyndt at tisse inde igen. Det en langhåret dværg gravhund. Er der nogen der kan svare mig på hvorfor han er begyndt igen, og hvordan jeg kan få ham til at stoppe ? det skal lige siges jeg har 2 hunde. Ham på 1 år og en anden gammel gravhund på snart 12. Så har gået og tænkt over om det kan være fordi han vil vise det ham som bestemmer? Og det ikke sådan fordi han tisser helt vildt det mere sådan strinter, og vi har ikke taget ham i det rigtigt. han gør det i skjul. 2 gange på min mors soveværelse og på hans hundeseng. eller dvs deres begges. det nok det ældste der har haft mest glæde af den. På forhånd tak. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 9, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 9, 2009 Det kan sagtens være hormonelt. Men det kan også være hans alder. Han er ved at være teenager.. Der er mange hunde, der glemmer alt hvad de har lært.. selv renlighed:-) Hvis det er hormonelt, så har jeg ikke rigtig nogle gode råd, men er det teenagerproblemet, så er det et par skridt eller 5 tilbage i renlighedstræningen:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mathias Bredmose Besvaret Juli 9, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 9, 2009 Okay. Men altså vi oplevede at han lige var ude. og så gik han bare direkte ind i stuen og tissede der inde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Juli 9, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 9, 2009 Du er helt sikker på at det ikke er den gamler der er ved at blove glemsom eller inkontinent? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst CookiesMoar Besvaret Juli 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2009 Det at han gør det i skjul siger mig at det nok er teenage problemer. Du skriver ikke noget om hvor meget han bliver luftet, men kan næppe tro at det er pga. for få muligheder for at tisse af... Især når du nu nævner at det nærmest er strintning... Får han leverposteg madder? Har af en dyrlæge hørt at nogle hanhunde kan begynde at strinte hvis de får for meget lever... Men ellers... ja så hælder jeg mest til at det er teenageløjer/hormonelt... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinnemus Besvaret Juli 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2009 jeg kigger lige med for jeg har en hund på de 1½ år der strinter hos mine forældre. Også i det skjulte. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mathias Bredmose Besvaret Juli 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2009 Du er helt sikker på at det ikke er den gamler der er ved at blove glemsom eller inkontinent? Det er ikke den gamle, vi har selv taget den bette i det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mathias Bredmose Besvaret Juli 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2009 Det at han gør det i skjul siger mig at det nok er teenage problemer.Du skriver ikke noget om hvor meget han bliver luftet, men kan næppe tro at det er pga. for få muligheder for at tisse af... Især når du nu nævner at det nærmest er strintning... Får han leverposteg madder? Har af en dyrlæge hørt at nogle hanhunde kan begynde at strinte hvis de får for meget lever... Men ellers... ja så hælder jeg mest til at det er teenageløjer/hormonelt... Han bliver ikke luftet for lidt, vi har en stor hundegård til dem som de løber rundt i . Og så går vi self ture med ham Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret Juli 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2009 Og en evt. blærebetændelse er udelukket? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mathias Bredmose Besvaret Juli 17, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 17, 2009 Og en evt. blærebetændelse er udelukket? Jaa det jeg rimelig sikker på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mathias Bredmose Besvaret August 3, 2009 Rapporter Share Besvaret August 3, 2009 Hej Alle! Da jeg fortalte det med min hund, altså jeg tog ham i det hvor han lettede benet og tissede, jeg for hen og self sagde nej. sagde nej nogle gange og pegde på det, og det virkede, han har ikk gjort det siden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret August 4, 2009 Rapporter Share Besvaret August 4, 2009 uden at være 100% sikker i min sag, synes jeg at have hørt at der er nogle hanhunde der begynder at markere indendørs når de begynder at blive kønsmodne. Det kunne godt lyde som om det var sådan noget, han har jo alderen til det. Men tror der må nogle andre på banen, og uddybe hvis det er rigtigt, for har aldrig selv haft problemet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst michelle150 Besvaret August 4, 2009 Rapporter Share Besvaret August 4, 2009 Nu siger Mathias, at det ikke er sket siden han fangede ham i det, så kan du opdatere, hvis han gør det igen, Mathias? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts