Hop til indhold

Welsh Springer Spaniel


Ida_Asta
 Share

Recommended Posts

Okay, jeg vil læse alt hvad jeg kan komme til. Så har jeg jo bedre mulighed for at vælge den helt rigtige :)

 

Jag har også kigget på hvalpetræning hos forskellige i mit nærområde.. Men efter som jeg først skal have hvalpen næste år, kan der jo nå at dukke andet op.

 

Mange tak for dine gode råd. De har virkeligt hjulpet mig meget, at "snakke" med en som har forstand på lige netop den race jeg har tænkt på :-D

 

Venlig hilsen Ida:vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay, jeg vil læse alt hvad jeg kan komme til. Så har jeg jo bedre mulighed for at vælge den helt rigtige :)

 

Jag har også kigget på hvalpetræning hos forskellige i mit nærområde.. Men efter som jeg først skal have hvalpen næste år, kan der jo nå at dukke andet op.

 

Mange tak for dine gode råd. De har virkeligt hjulpet mig meget, at "snakke" med en som har forstand på lige netop den race jeg har tænkt på :-D

 

Venlig hilsen Ida:vinken:

 

Du er altid velkommen også på min hjemmeside.

Når du nu har god tid kan du jo bla. bruge tiden til at besøge nogle træningspladser og høre om hvordan de træner hunde !

 

:vinken: Venlig hilsen

 

Steen Stenild

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...