Hop til indhold

Så er der kun 11 timer


Gæst Unknown99
 Share

Recommended Posts

Gæst Unknown99

tilbage til vi får sofie vores nye hvalp hjem... og jeg kan slet ikke sove! :D

 

Jeg er officielt 5 år igen, og imorgen er det jule aften.. :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Unknown99

og så har jeg lige hentet hende! :D ej hvor er hun kær.. men hun stortudede hele vejen hjem... :( Det er sjovt at se hvordan vores hanhund reagere, han prøver at bestige hende, men hun er godt nok god til, at sige fra overfor ham.. håber han lære at han skal være god ved hende, ellers ryger hans kugler... :P

 

hun må da også føle sig hjemme, for hun har lige skidt på gulvet.. tænk jeg havde glemt hvor sjovt det var at have hvalp... :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Unknown99
Tillykke

 

 

Uuuuuuuuuha, nu skal vi til at hører flere dejlige hvalpe historier :klap2:

 

hehe hun har allerede været over og bide i ledninger og tage fra med i hovedet efter et fald fra sofaen, som hun i øvigt selv kravlede op med hjælp fra en pude.. :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Tillykke med vidunderet!!

 

Hvilken race er det? Og hvad for en hund har i i forvejen? Og hvor gammel er han?

 

Det såååå skønt at have en uregerlig vildbasse hvalp i huset, man får skærpet sine sanser!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Unknown99
Tillykke med vidunderet!!

 

Hvilken race er det? Og hvad for en hund har i i forvejen? Og hvor gammel er han?

 

Det såååå skønt at have en uregerlig vildbasse hvalp i huset, man får skærpet sine sanser!

 

de er begge to chihuahuaer.. han er 8 måender, og hun er 8 uger.. så der er en lille alders forskel.. hun er en rigtig dejlig hvalp, der virkelig har fået en god start på livet fra opdrætterens side.. vi har kun haft et uheld inden for, ellers har hun kun lavet udenfor.. anders gik der iværtilfald en måned inden han gad og lave udenfor.. så det er sgu rart.. :D hun sov næsten igennem i nat, ud over at hun lige sku.dlle ud og tisse en tår, så var der ingen problemer.. hun er sgu lækker..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Nåårh det lyder godt! Måske det også hjælper at der er en på 8 måneder, de snakker jo samme sprog.

Øhh ja, kunne så sagtens se at det var en chihuahua da jeg flyttede mine sammenknebne øjne fra teksten til dit billede :oops:

 

Vi fik vores hvalp i søndags, han er også ualmindelig god til at tisse osv udendørs. Havde lige et lille uheld i dag, men det var min skyld, jeg tolkede den lette piben som "jeg er vildt træt og kan ikke finde ud af at lægge mig" i stedet for "jeg skal tisse!". Det lyder bare næsten ens, synes jeg...

 

Men efter tissetåren faldt han så også i dyb søvn, så måske har han snakket om begge dele på en gang? Ak, hvem der bare kunne tale hundesprog!

 

Det lyder da som en rigtig god aldersforskel, så når den lille nye bliver større vil jeres Anders (flot navn :-D) jo stadig gerne lege.

 

Tillykke med vidunderet i hvert fald. Mmh, den søde duft af hundehvalp :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Unknown99
Nåårh det lyder godt! Måske det også hjælper at der er en på 8 måneder, de snakker jo samme sprog.

Øhh ja, kunne så sagtens se at det var en chihuahua da jeg flyttede mine sammenknebne øjne fra teksten til dit billede :oops:

 

Vi fik vores hvalp i søndags, han er også ualmindelig god til at tisse osv udendørs. Havde lige et lille uheld i dag, men det var min skyld, jeg tolkede den lette piben som "jeg er vildt træt og kan ikke finde ud af at lægge mig" i stedet for "jeg skal tisse!". Det lyder bare næsten ens, synes jeg...

 

Men efter tissetåren faldt han så også i dyb søvn, så måske har han snakket om begge dele på en gang? Ak, hvem der bare kunne tale hundesprog!

 

Det lyder da som en rigtig god aldersforskel, så når den lille nye bliver større vil jeres Anders (flot navn :-D) jo stadig gerne lege.

 

Tillykke med vidunderet i hvert fald. Mmh, den søde duft af hundehvalp :lun:

jamen tillykke med det.. hvor kommer i fra i landet? jamen det var derfor vi fik hende, fordi vi mente egentligt at anders (det syns vi egentligt også selv.. ;) ) var sådan fint opdraget og moden nok til, at få en legekammerat. :) og de er allerede knold og tot. Sofie tager en godbid, anders venter til at hun ikke er opmæksom og så tager han godbidd en fra hende.. men så finder hun bare en af de 3 andre de har sammen..:P eller når de muler hinanden og jeg syns anders er lidt for hård ved hende, og jeg siger stop, og så hun selv fortsætter hehe... jeg er måske bare lidt for overbeskyttende, men han er bare 3 gange større end hende...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...