Hop til indhold

Hvis nu jeg tager initiativ...


Adele
 Share

Recommended Posts

... Er der så nogle der kunne have lyst til at mødes inde i Viborg hundeskov, engang inden sommerferien er slut? Hvis der er interesse for det, kunne man jo lave et mini-træf :-D

 

Ja da :-D

 

Er det ude i plantagen du mener, derude ved koldingvej?

 

De har pillet indhegningen ned derude men vi er friske alligevel :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja da :-D

 

Er det ude i plantagen du mener, derude ved koldingvej?

 

De har pillet indhegningen ned derude men vi er friske alligevel :-)

 

Det tror jeg nok, at det er. Altså, stykket tæt ved Løvbjerg :-D

 

Jeg var derude den anden da, og ja, de har pillet hegnet ned. Jeg brugte en halv time på at vade rundt derude, og lede efter det :lol: Men, hvis man går langt nok ind i skoven, er der jo ikke en vej i nærheden.

 

Er der flere der har lyst?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst skovtrold

vi vil oså gerne. vi kan onsdag eller torsdag i denne uge vi går ind i, og ugen efter har vi ingen planer endnu.

 

men theodor er vist en dominerende herre, som trænger til at blive sat lidt på plads af nogle voksne hunde....

Link til indlæg
Del på andre sites

vi vil oså gerne. vi kan onsdag eller torsdag i denne uge vi går ind i, og ugen efter har vi ingen planer endnu.

 

men theodor er vist en dominerende herre, som trænger til at blive sat lidt på plads af nogle voksne hunde....

 

Hvor hyggeligt! :5up: Min Sherlock er selv kun et år, og kan være lidt af en bølle. Men, hvis andre hunde er for påtrængende og uhøflige, kan han godt finde på at snappe og løfte tandkød, og lignende.

 

Hvis det passer med Linda, kan vi godt tage onsdag eller torsdag

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Unknown99
... Er der så nogle der kunne have lyst til at mødes inde i Viborg hundeskov, engang inden sommerferien er slut? Hvis der er interesse for det, kunne man jo lave et mini-træf :-D

 

en skam din hund er så stor.. :( tror vores 2,5 kg's og 900g's hunde er for små.. :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...