Hop til indhold

Kingsmoor


Gæst Løveinden
 Share

Recommended Posts

Gæst Løveinden

To af mine venner er begyndt at foder deres to Leonberger hanner med Kingsmoor.. de har begge to tabt 2½ kg på knap en mdr. og de har fodert med mængden som der står på posen.. Er der andre der har prøvet det samme med kingsmoor??:cry: og pelsen på den ene hund ligner en katastrofe:cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

To af mine venner er begyndt at foder deres to Leonberger hanner med Kingsmoor.. de har begge to tabt 2½ kg på knap en mdr. og de har fodert med mængden som der står på posen.. Er der andre der har prøvet det samme med kingsmoor??:cry: og pelsen på den ene hund ligner en katastrofe:cry:

Man skal aldrig stole på foder anvisningerne, det kan jo vairere fra hund til hund, det er kun som cirka måling man skal bruge det, altså se om ens hund tager på eller taber sig, men 2½ lyder da voldsomt :shock:

Hvorfor skiftede de foder?

hvilken variant af kingsmoor er det da?

problemer med pelsen kan afhjælpes til en hvis grad med lidt olier, evt. fiskeolie.

Link til indlæg
Del på andre sites

To af mine venner er begyndt at foder deres to Leonberger hanner med Kingsmoor.. de har begge to tabt 2½ kg på knap en mdr. og de har fodert med mængden som der står på posen.. Er der andre der har prøvet det samme med kingsmoor??:cry: og pelsen på den ene hund ligner en katastrofe:cry:

 

Vi er aldrig nået så langt - Samson spyttede det ud da han skulle smage, det brød herren sig åbenbart ikke om.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst BongoJungle

Jeg fodrede med Kingsmoor i en længere periode.

Begge mine hunde tog på, hvilket de trænkte til, og var super fine i pelsen.

 

Det bedste foder jeg til dags dato har fundet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Anni A

Nu ved jeg godt at der ikke findes ét foderprodukt, som alle hunde trives på.

 

Men hvordan kan det være, at nogle hunde taber sig, mens andre tager på, og nogle holder vægten fint?

 

Hvad er årsagen til dette?

 

Det har jeg tit undret mig over.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu ved jeg godt at der ikke findes ét foderprodukt, som alle hunde trives på.

 

Men hvordan kan det være, at nogle hunde taber sig, mens andre tager på, og nogle holder vægten fint?

 

Hvad er årsagen til dette?

 

Det har jeg tit undret mig over.

uha, det her er kun formodninger, men en ting kan være folk enten holdersig til de gram der står på posen eller det hunden fik før, så den enten får for lidt eller for meget.

Og endeligt, indholdet i foderet, noget kød er mere magert end andet plus noget af det fyld der er i foderet mht. kulhydrater som feder.

 

:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

uha, det her er kun formodninger, men en ting kan være folk enten holdersig til de gram der står på posen eller det hunden fik før, så den enten får for lidt eller for meget.

Og endeligt, indholdet i foderet, noget kød er mere magert end andet plus noget af det fyld der er i foderet mht. kulhydrater som feder.

 

:-)

 

Ja og så er der vel forskel på hvor godt de måske optager det:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst BongoJungle
Nu ved jeg godt at der ikke findes ét foderprodukt, som alle hunde trives på.

 

Men hvordan kan det være, at nogle hunde taber sig, mens andre tager på, og nogle holder vægten fint?

 

Hvad er årsagen til dette?

 

Det har jeg tit undret mig over.

 

 

Mine hunde tog på fordi de rigtig godt kunne lide foderet, og dermed spiste mere.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Løveinden

Tak alle sammen for svar, jeg selv har været utrolig glad for kingsmoor.. desværre kunne jeg ikke holde vægten nede på min kastreret hanhund selv om han fik light og den anden hund ville ikke spise det efter et par mdr. men jeg synes de så rigtig flotte ud i pelsen og havde meget energi. derfor blev jeg noget overrasket over deres hunde. Men nu har de sat op til det dobbelte så må vi se om 14 dagehvordan de så ser ud. Det er jo Leonberger vi taler om så det er store hunde.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst LilleChanel

Min hund tog godt imod det, der skete ikke de store ændringer,da jeg brugte det i 3 måneder,for at teste om det nu var så godt.

Jeg gik kun fra det fordi,det jeg bruger nu er billigere og er lige så godt som Kingsmoor.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...