Hop til indhold

Kropskontrol træning


Linda
 Share

Recommended Posts

Så kom vi et lille skridt videre :blink: Jeg snyder lidt, det ved jeg godt, men hvad er det man siger; målet helligere midlet :engel::mrgreen:

 

Egentlig burde denne video ikke offentliggøres, når jeg nu optræder i den i fuld figur, men det gør jeg jo på den anden side set også hver gang jeg går ud, så her er den altså:

 

[media]

[/media]

 

Sideløbende arbejder vi lidt på twist, så må vi se om jeg kan bruge det til at får Chivas til at dreje rundt mens jeg står stille, på et tidspunkt ;-)

 

 

:5up::5up::5up::5up:

Weeeee sikke det går han er jo snart en ægte elefant :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 60
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Så kom vi et lille skridt videre :blink: Jeg snyder lidt, det ved jeg godt, men hvad er det man siger; målet helligere midlet :engel::mrgreen:

 

Egentlig burde denne video ikke offentliggøres, når jeg nu optræder i den i fuld figur, men det gør jeg jo på den anden side set også hver gang jeg går ud, så her er den altså:

 

[media]

[/media]

Sideløbende arbejder vi lidt på twist, så må vi se om jeg kan bruge det til at får Chivas til at dreje rundt mens jeg står stille, på et tidspunkt ;-)

 

Ved godt det er din dygtige vovse vi skal se på, men jeg kunne altså ikke lade være med, at kigge på den lille søde mis der leger i baggrunden.. :mrgreen:

 

Jeg var færdig af grin, da den begyndte at lege med Chivas' hale, og jeg er dybt imponeret over, at han er så koncentreret, at han ikke opdager det/tager sig af det! :5up: Den var aldrig gået med Mio :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ved godt det er din dygtige vovse vi skal se på, men jeg kunne altså ikke lade være med, at kigge på den lille søde mis der leger i baggrunden.. :mrgreen:

 

Jeg var færdig af grin, da den begyndte at lege med Chivas' hale, og jeg er dybt imponeret over, at han er så koncentreret, at han ikke opdager det/tager sig af det! :5up: Den var aldrig gået med Mio :lol:

 

:mrgreen: Chivas er godt trænet med de katte efterhånden, vi har en voksen kat der er noget af en nysgerrig selskabspapegøje og i øjeblikket har vi så også 3 killinger til at rende rundt ude i haven (en af dem, er den på videoen), så alle hundene bliver trænet rimeligt meget i selvkontrol i øjeblikket, for killingerne dukker op hver gang hundene er ude :-D

 

Men kattene er jo perfekte "træningsredskaber", når det kommer til koncentrations træning :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er godt nok dygtig din hund :5up:

Vi kan godt elefanten, men så så jeg jo lige den øvelse med hunden i baljen, og hun kom fint op med forenden, men hvordan pokker får man bagbenene op også?

Når jeg prøver ender hun bare med at hoppe over eller gå op igen :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja han er en rigtig lille skrapsak :mrgreen: Jeg tror dog at udviklingen kommer til at gå lidt langsommere fra nu af, det bliver nok lidt sværre at få ham til at dreje rundt uden at jeg følger med :engel:

 

 

Ja det jo den svære del meeeen for chivas burde det da ikke ta' langt tid :blink: - og hvis det går godt med twisten kan du jo bruge den og snyde dig til en genvej hehe...

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er godt nok dygtig din hund :5up:

Vi kan godt elefanten, men så så jeg jo lige den øvelse med hunden i baljen, og hun kom fint op med forenden, men hvordan pokker får man bagbenene op også?

Når jeg prøver ender hun bare med at hoppe over eller gå op igen :confused:

 

 

 

Taaark :mrgreen:

Ja den øvelse med baljen har jeg shapet frem via klikkeren. Klikkertræner du???

 

i starten brugte jeg en noget større kasse så det ikke var et problem for ham at kunne få alle fire ben i uden besvær, i starten belønning for kontakt med kassen derefter en pote i ... 2 poter i... 3 poter i osv. hele tiden belønnede jeg for de små fremskridt og så da han forstod at han skulle have alle 4 ben i kassen begyndte jeg at skifte over til en han lidt mindre kasse og så til sidst kunne jeg få ham op i baljen :blink:

- Jeg har ikke styret ham med godbidder eller lokket ham derop han har selv skulle kunne tænke sig frem til hvad det var jeg nu havde fundet på han skulle :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det jo den svære del meeeen for chivas burde det da ikke ta' langt tid :blink: - og hvis det går godt med twisten kan du jo bruge den og snyde dig til en genvej hehe...

 

Jaaa, hvis han så bare var god til twist, men det er han sjovt nok ikke, selvom det jo burde være nemt nok :roll::mrgreen:

 

Men det går da fremad med elefant træningen, mine egne runder rundt om baljen bliver mindre og mindre, så inden aaaalt for længe, satser jeg på at han kan gøre det uden at jeg følger med -hvilket sommetider er lidt besværligt, når jeg har en killing til at hænge i buksebenet samtidig :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jaaa, hvis han så bare var god til twist, men det er han sjovt nok ikke, selvom det jo burde være nemt nok :roll::mrgreen:

 

Men det går da fremad med elefant træningen, mine egne runder rundt om baljen bliver mindre og mindre, så inden aaaalt for længe, satser jeg på at han kan gøre det uden at jeg følger med -hvilket sommetider er lidt besværligt, når jeg har en killing til at hænge i buksebenet samtidig :lol:

 

 

Hehe :blink:

Glæder mig til at se en film når han er klar til det :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...