Hop til indhold

Sit problemer


Gæst petermillanielsen
 Share

Recommended Posts

Gæst petermillanielsen

Hej Peter på næsten 12 her som lige har fået en mops!.

Jeg har haft nogle problemer med min hunds træning, jeg startede en tråd tidligere idag om træning og fik et svar fra dorte med at trække en godbid over dens hovede, jeg har set video'er og guides om hvordan man får sin hund til at sidde, som sagt det hele er det samme med godbiden over hovedet

 

men min hund kigger bare på den lidt og så kigger den ned i jorden igen, så den når aldrig hovede rigtigt bagud som man skal....

 

Mange hilser Peter

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst petermillanielsen

Jeg kigger efter den her video når jeg lærer ham at sitte

[media]

[/media]

som jeg hører skal man ligesom "trække" en godbid over hans hovede

så skulle de gerne sitte, men min kigger bare på den uden at sitte!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst petermillanielsen

Men hvad er forskellen på hunde akademi (syntes jeg har hørt det), hvalpehold og hunde træning, og ligger der nogle gode i københavn området, jeg bor på østerbro...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst petermillanielsen
Du skal køre godbidden så langt tilbage, ikke kun lige op over hovedet, at han bliver nødt til at sitte, for at kunne se den.

 

MEN det gider han bare ikke, jeg ved ikke hvorfor:confused::confused::confused::confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok, så det du siger er altså vis han sætter sig ned siger jeg sit og gir ham en godbid?

 

Ja. Så du skal holde øje med ham, men lade ham passe sig selv. Og når han sitter af sig selv så siger du sit og roser ham.

 

Jeg vil dog stadig gerne vide hvilke godbidder du bruger. For jeg har ikke mødt en hund til træning som ikke kan lokkes til at sitte vha at føre godbiden henover hovedet på hunden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...