Gæst Ullamo Skrevet August 4, 2009 Rapporter Share Skrevet August 4, 2009 (rettet) Som bekendt for nogen har vi jo nu 2 hunde, begge tæver og det har bare gået over al forventning. Nu er situationen så den at Plet (foxén) skal have hvalpe idag el imorgen. Nu kommer jeg til at tænke på; bør vi sende den anden (beagleén) på ferie et par dage for at give Plet ro? Hvad mener I? Har i selv nogen erfarring med 2 tæver/fødsel? HAr brug for et godt råd NU! Please !?!?! Redigeret August 4, 2009 af Ullamo Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ullamo Besvaret August 9, 2009 Rapporter Share Besvaret August 9, 2009 Nu har Plet så fået hendes hvalpe, 4 stk, 3 pige og 1 dreng. Det endte med at vi sendte Jumpy ud til min mor og det var jeg glad for da det kom til stykket, der var jo fo til at tage dig af den fødende mor. . Modsat sidste gang hun fik hvalp besluttede hun sig denne gang at det skulle foregå om natten, så drengene og jeg indrettede os i stuen sammen med hende. Selve fødslen gik igang kl 04 og den sidste var født kl 05.25. Alle har det godt og trives. :-DDog er Jumpy lidt påvirket ar det hele, da Plet 1. dag fløj på hende og bed hende i den øre (der gik heldigvis ikke hul),:ae: men det er vel den slags ting der sker når man har flere hunde i huset, selvom de almindeligvis har det godt med hinanden. Idag har de været ude og gå sammen og det havde de begge 2 godt med, så de får det nok godt med hinanden igen, som hvalpene bliver størrer til og Plet tager det lidt mere afslappet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 9, 2009 Rapporter Share Besvaret August 9, 2009 Jeg ville ihvertfald sørge for at Jumpy ikke kommer i kontakt med hvalpene før Plet selv lader hende.. Så hvalpeområde skal være off-limit for Jumpy i så lang tid som Plet vil have det.. Og tillykke med de små Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts