Hop til indhold

Uvildig fodertest


Adele
 Share

Recommended Posts

http://www.taenk.dk/index.php?sid=2&cid=3440&paid=5&scid=3550

 

Her er en eftersigende uvildig undersøgelse, af forskellige fodertyper. Jeg synes selv at den er rigtig god, for den giver et godt overblik over priser, mængde m.m. Jeg vil ikke ligge op til en diskussion, bare dele linket her med jer.

 

Hyg jer :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Nu skal jeg selvfølgelig ikke være skyld i at der starter en diskussion alligevel...hehe...

 

men jeg mener den har været oppe og vende herinde før, og man blev vist enige om at testen ikke var så god alligevel, fordi at selvom foderet opfylder kravene til premium foder etc. behøver det ikke nødvendigvis være et godt foder...:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu skal jeg selvfølgelig ikke være skyld i at der starter en diskussion alligevel...hehe...

 

men jeg mener den har været oppe og vende herinde før, og man blev vist enige om at testen ikke var så god alligevel, fordi at selvom foderet opfylder kravene til premium foder etc. behøver det ikke nødvendigvis være et godt foder...:-D

 

Det har jeg overset, så :oops: Måske det var før jeg kom på hunde-forum.

 

Det kan være at en admin vil slette tråden her? Vi gider jo ikke den samme diskussion to gange ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Det har jeg overset, så :oops: Måske det var før jeg kom på hunde-forum.

 

Det kan være at en admin vil slette tråden her? Vi gider jo ikke den samme diskussion to gange ;-)

 

ork, det kan sagtens tåle at blive vendt igen...den er også fra før min tid...hehe...finder den lige...:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...