Hop til indhold

Ny hundeejer med dejlig labradorhvalp


Gæst manne81
 Share

Recommended Posts

Gæst manne81

Hej! Vil lige præsentere mig selv, Marianne, og dejlig Bounty. Han er 9 uger har boet hos os i 8 dage og er virkelig faldet godt til. Han er super nem, kærlig og er dejlig renlig:-D Ingen uheld indenfor og holder sig om natten... Tror vi er meget heldige. Hundetræningen starter på torsdag og det ser vi meget frem til. Indtil videre har han lært: sit, dæk, op til sit igen og vente... Vores to små piger på 3 og 6 år har fået en ny ven:-) og vi har alle fået et nyt familiemedlem... Dejligt!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej! Vil lige præsentere mig selv, Marianne, og dejlig Bounty. Han er 9 uger har boet hos os i 8 dage og er virkelig faldet godt til. Han er super nem, kærlig og er dejlig renlig:-D Ingen uheld indenfor og holder sig om natten... Tror vi er meget heldige. Hundetræningen starter på torsdag og det ser vi meget frem til. Indtil videre har han lært: sit, dæk, op til sit igen og vente... Vores to små piger på 3 og 6 år har fået en ny ven:-) og vi har alle fået et nyt familiemedlem... Dejligt!!!

Hej Manne, velkommen til hundeforum og tillykke med jeres nye hvalp! :mrgreen:

Må vi ikke se nogle billeder?! :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mie med Laika

Hey Marianne.

 

Velkommen til herinde :vinken:

Sikke nogle kære billeder du har lagt ind af den lille :hjerte:

Det var godt at se, at Bounty og Laika legede så godt sammen sidst :5up:

Glæder mig til de (og vi :blink:) ses igen!

 

Kram fra mig! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...