Hop til indhold

Møffe fik besøg af Samson og Tyson


sonja77
 Share

Recommended Posts

Her til aften fik Møffe-bassen besøg af legeonklen Samson og den sure, lille ræv Tyson. :mrgreen:

 

Samson var den perfekte legeonkel. Møffe var jo også næsten på størrelse med ham og kunne godt tåle nogle rigtig vilde tromlelege. :lol:

 

Tyson kan ikke lide store, voldsomme hvalpe (de er for vilde for ham, han nåede da også lige at blive trillet om kuld af Møffe og Samson, der legede), men han havde allerede været alene i en del timer om eftermiddagen, så jeg var nødt til at tage ham med. Han skældte Møffe ud nogle gange (Rikke, jeg håber ikke, at han var for strid :oops:) og holdt sig ellers på afstand af ham. Men det har åbenbart også været anstrengende nok, for efter at vi kom hjem, har han bare ligget og snorkboblet. :mrgreen:

 

Møffe så godt nok også rimelig kvæstet ud til sidst, og selv Samson virkede pænt træt. Så det var vist et hit!

 

Det var rigtig dejligt at være på besøg hos Møffe, han er bare så kær. :lun: Hvis vi skal derud igen, lader jeg Tyson blive hjemme, og så skal jeg nok få listet mig til mange flere nusseture med den "lille" bassedreng. :hjerte:

 

Her kommer billeder - Rikke, du kan også lægge dine ind. :-)

 

Jeg laver også et album med billederne, så kan I (Buju og Rikke) hente dem derfra, hvis I vil have dem.

 

[ATTACH]12897[/ATTACH]

 

[ATTACH]12898[/ATTACH]

 

[ATTACH]12899[/ATTACH]

 

[ATTACH]12900[/ATTACH]

 

[ATTACH]12901[/ATTACH]

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Aiii, nogle fede billeder du har fået taget! :klap2:

 

Var flad af grin ved flere af dem, de udtryk altså :hjerte:

 

Må lige prøve at få uploadet nogle af mine egne, jeg og søs fik taget en heeeeel del :lol:

 

Og tak for en super god dag! Også til dig, Buju :blink: det var rigtig hyggeligt! Og Møffe overlever nok den sure ræv, super seje Samson var der jo :blink: Og så fik jeg nulret lidt Tyson og fik endda et kys af ham :hjerte:

 

Forresten, så har Møffe sovet lige siden I tog hjem, kun lige været vågen kortvarigt for at blive kløet lidt på maven :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er der også billeder herfra og jeg er aaaalt alt for dårlig til at sortere.. I kan se dem allesammen her: http://www.hunde-forum.dk/members/bernerazuro-albums-moffe-fik-besog-af-samson-og-tyson.html

 

Her kommer lige et lille udpluk:

 

Hej, hvor er du altså bare flot.. Har du lyst til at lege?

bernerazuro-albums-moffe-fik-besog-af-samson-og-tyson-picture9072-3-maneder-og-4-dage-2.jpg

 

Jada, det ka' vi godt !

bernerazuro-albums-moffe-fik-besog-af-samson-og-tyson-picture9073-3-maneder-og-4-dage-1.jpg

 

Wuuhuuu det er altså bare sjov det her!

bernerazuro-albums-moffe-fik-besog-af-samson-og-tyson-picture9074-3-maneder-og-4-dage-4.jpg

 

Haha! Jeg fik dig! - AAAV!

bernerazuro-albums-moffe-fik-besog-af-samson-og-tyson-picture9083-3-maneder-og-4-dage-18.jpg

 

Samson - du er altså min nyeste bedsteste ven!

bernerazuro-albums-moffe-fik-besog-af-samson-og-tyson-picture9084-3-maneder-og-4-dage-19.jpg

 

Vi er bare rigtig gode venner!

bernerazuro-albums-moffe-fik-besog-af-samson-og-tyson-picture9087-3-maneder-og-4-dage-25.jpg

 

Hmm, gad vidst hvad han egentlig er for én... Han er altså lidt skræmmende, men også lidt interessant, altså!

 

Hehe, kan altså godt lide Møffes eftertænksomme ud tryk på det her billede - og så Tyson der kigger lidt skræmt på den der kæmpe-hvalp :mrgreen:

bernerazuro-albums-moffe-fik-besog-af-samson-og-tyson-picture9088-3-maneder-og-4-dage-26.jpg

 

Hunde-kaos

bernerazuro-albums-moffe-fik-besog-af-samson-og-tyson-picture9090-3-maneder-og-4-dage-39.jpg

 

Smukke Samson og klumpe-dumpe

bernerazuro-albums-moffe-fik-besog-af-samson-og-tyson-picture9091-3-maneder-og-4-dage-45.jpg

 

Vi ligger lige og bider i hinanden ..

bernerazuro-albums-moffe-fik-besog-af-samson-og-tyson-picture9094-3-maneder-og-4-dage-60.jpg

 

Det her billede er bare så bizart :lol:

bernerazuro-albums-moffe-fik-besog-af-samson-og-tyson-picture9096-3-maneder-og-4-dage-63.jpg

 

SMACK! Jeg fik dig!

bernerazuro-albums-moffe-fik-besog-af-samson-og-tyson-picture9098-3-maneder-og-4-dage-65.jpg

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Hey - tak for en dejlig aften, både Samson og jeg nød det.

 

Tror faktisk det var meget godt at det først var nu vi fik aftalen i stand, Møffe har fået en fin størrelse til at tumle Samson.

 

Tak for de fine billeder, skulle hilse fra Samson og sige, at han gerne stiller op til en ny session.

 

Og ja, Lunas ufo var bestemt et hit, den sagde nemlig en vildt irriterende lyd:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er de bare skønne :lun:

 

Og hold op hvor er Møffe vokset siden sidst :shock:

 

Og jeg kan se at Luna's legetøj stadig kan bruges :blink:

 

:mrgreen:

 

 

:oops:

 

 

Ja, det lever skam endnu :lol:

 

Men hvaaaaa'.... Skal det ikke snart hentes? :engel:

 

Hey - tak for en dejlig aften, både Samson og jeg nød det.

 

Tror faktisk det var meget godt at det først var nu vi fik aftalen i stand, Møffe har fået en fin størrelse til at tumle Samson.

 

Tak for de fine billeder, skulle hilse fra Samson og sige, at han gerne stiller op til en ny session.

 

Og ja, Lunas ufo var bestemt et hit, den sagde nemlig en vildt irriterende lyd:blink:

 

Møffe er også mere end parat til en ny session :cool:

 

Hvis man ser bort fra, at det eneste han har orket, siden i tog hjem, var en nusetur i går aftes og så lidt leg her til morgen og træning her til morgen - ingenting i forhold til normalt :lol: Han er bare stadig træææææt efter igår :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, mon ikke! :shock:

 

Jeg tror næsten Tyson ville kunne lide Møffes nye veninde :engel:

 

En lille 9 uger gammel bernerpige på små 7 kg - kæææft, hun var sød :hjerte:

 

Og så var jeg dybt imponeret over Møffe! :shock: Han tog så meget hensyn taget sin alder i betragtning, lagde sig ned og lod hende trampe på ham Engang imellem var han selvfølgelig lige lidt for voldsom, han er jo kun en hvalp :engel: Men så stoppede jeg ham også, men ellers så var han bare så god :lun

Link til indlæg
Del på andre sites

WOW Møffe er blevet stor! Dog stadig meget dejlig :-D

 

Ja, han vokser, gør han! :shock: Jeg har kun haft ham i lidt over en måned, og han er har i denne periode mere end fordoblet sin vægt, på trods af, at jeg faktisk holder ham på en lidt slankere linie end min opdrætter gjorde :shock:

 

Da jeg fik ham vejede han 8,54kg - i går vejede han 17,3kg :shock: Og han er altså kun 14 uger, dvs. jeg har haft ham i 6 uger..! Og kræet har taget 8,7kg på, medmindre jeg ikke kan regne... Eddermanme vildt! Men heey, Emil er jo også vokset en hel del - så lige i tråden med hans og Aslans playdate :shock::shock::shock::shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...