GRAND DANE Skrevet August 12, 2009 Rapporter Share Skrevet August 12, 2009 det lyder til der kommer et forbud mod kamp/muskelhunde. vilke racer vil di forbyde?. vil di foreksempel forbyde rotwelieren som da vist er en rimlig mild en af slagsen.? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sammar Besvaret August 12, 2009 Rapporter Share Besvaret August 12, 2009 Det tror jeg vi er mange som gerne vil vide Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret August 12, 2009 Rapporter Share Besvaret August 12, 2009 Ja, jeg kan da umuligt være den eneste, der venter i spænding på, hvilket vrøvl de nu kommer frem derinde på borgen :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sammar Besvaret August 12, 2009 Rapporter Share Besvaret August 12, 2009 Ja, jeg kan da umuligt være den eneste, der venter i spænding på, hvilket vrøvl de nu kommer frem derinde på borgen :blink: nej det er svært at sige noget når politikerne ikke selv aner hvad de ævler om.. Men prøv at søg herinde på kamphun og forbud, hvis du har lyst til at deltage i forvirringen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts