Hop til indhold

Bideben af hud


Gæst Skou
 Share

Recommended Posts

Hej, bideben af oksehud, hvor meget feder det ? min vovse er nemlig på slankekur hvor den skal tabe 3 kilo og vil enlig gerne engang imellem, hun lige får noget at hygge sig med .

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin

Da jeg ikke har så meget forstand på hundemad (fordi jeg ikke selv har hund endnu) så kan jeg ikke svare på dit spørgsmål. Men jeg har læst at okseører feder meget mindre end grisseører, så der må vel være noget om snakken..

 

..jeg håber du kan bruge mit svar til noget :5up:

 

Mvh.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du mener de pressede oksehuds stænger, er de fedt fattige ca 10 %. Men okseøre indeholder kun 3 % fedt.

Ellers er der hele stænger af tørret oksehud med ca. 12 % fedt.

Jeg har selv en steriliseret hund og har derfor lagt meget mærke til fedt indhold.

Ellers plejer jeg at købe lam og ris kiks og briketter uden glykose ( sukker )

Hvis ikke jeg kan tage mig sammen og ovn tørre noget kalvelever i tern.

Jeg køber det ved www.apporten.dk ( der er billig forsendelse i aug. )

Link til indlæg
Del på andre sites

okay super så vil jeg da have købt lidt okseøre til lørdags hygge. synes det er synd at hun kun får sit kedelige foder hele tiden. Der skal også være lidt hygge på tæppet engang imellem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010

Oksehunds-ting er forholdsvis fedtfattige... Som de andre også siger så er okseøerne mest fedtfattige.

 

Nu ved jeg ikke om du har været inde og kigge på Olivers.dk men de har nogle som hedder "big tooth Brush" der er fedtprocenten helt nede på 2,5%... og så renser de tænderne HELT formidabelt:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...