Hop til indhold

HJÆLP - Oliemaling i pelsen


Amanda1996
 Share

Recommended Posts

Hvordan kan man få såkaldt "oliemaling" ud af pelsen ... når det sidder i hovedet? :???:

 

Nu sad det hvide maling godt nok dybt begravet i vores hunds sorte halepels og vi stod med foden ude af døren på vej til udstilling. Løsningen var en coatking og af med skidtet (hvilket vil sige halehårene på stedet). Hellere the hard way end at begynde at fifle med alle mulige og umulige medikamenter i stil med terpentin ol.

 

Hvad det ikke lige været for den der udstillings skyld havde jeg ladet maling være maling. Det forsvinder jo af sig selv efterhånden som vaps fælder.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har taget fejl af hvad det hedder :roll: Det var træbeskyttelse :blink:

 

Lad det være, hvis vaps ikke skal til udstilling eller andet pjat i den retning. Det forsvinder af sig selv, men det er sjældent kønt. Når de dyr endelig skal søle sig til med træbeskyttelse, maling osv, så synes jeg de har en tendens til at vælge den mest umulige farve :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010

Jeg vil også sige at du bare skal lade det være... "Freyasen" skulle også liiiige dykke hovedet ind i plankeværket da vi malede det hos mine bedsteforældre... det er så næsten to måneder siden.. og da jeg ikke liiiiiiiige skulle på udstilling inden for de næste tre måneder... ja så fik det altså lov til at blive siddene... Det er gået væk af sig selv nu!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Lad det være, hvis vaps ikke skal til udstilling eller andet pjat i den retning. Det forsvinder af sig selv, men det er sjældent kønt. Når de dyr endelig skal søle sig til med træbeskyttelse, maling osv, så synes jeg de har en tendens til at vælge den mest umulige farve :mrgreen:

Heldigvis ses det ikke så tydeligt :lol: Men ja, man er tit uheldig med farver :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil også sige at du bare skal lade det være... "Freyasen" skulle også liiiige dykke hovedet ind i plankeværket da vi malede det hos mine bedsteforældre... det er så næsten to måneder siden.. og da jeg ikke liiiiiiiige skulle på udstilling inden for de næste tre måneder... ja så fik det altså lov til at blive siddene... Det er gået væk af sig selv nu!!

Hvor lang tid tog det? :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...