Hop til indhold

At vise hunden vejen.


Gæst Priceman
 Share

Recommended Posts

Gæst Priceman

Vores Rottweilers har aldrig været specilet glade for vand.

Jovist ,det kunne drikkes men at gå ud i det på stranden, næhæ ellers tak.

 

Så var det at Tex(westien) jo tonsede ud i havet og tilbage med en pine og ud i havet og , osv.

 

Mille gik da også en ud til der hvor vandet når haserne. Og så ikke længere.

 

Så var det at Mulline tænkte . Lad os se hvor meget Mille er "mors" hund.

Så mulline gik resolut ud i Sejerøbugten med sko,strømper, jeans og jakke på. Og hvem fulgte med, spørger i nok . Jep Det gjorde Mille. Helt ud hvor hun ikke kunne bunde og måtte begynde at svømme.

Hmmmmm...

 

Hvem er det lige der ikke er til at holde væk fra vandet hvis man smider en pine elle en bold?

Rigtigt igen Det er Mille. Nu som vandhund.

 

Så at vise dem, uden at vise sig. Virker glimrende på hunde også.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst ThomasTBO
Vores Rottweilers har aldrig været specilet glade for vand.

Jovist ,det kunne drikkes men at gå ud i det på stranden, næhæ ellers tak.

 

Så var det at Tex(westien) jo tonsede ud i havet og tilbage med en pine og ud i havet og , osv.

 

Mille gik da også en ud til der hvor vandet når haserne. Og så ikke længere.

 

Så var det at Mulline tænkte . Lad os se hvor meget Mille er "mors" hund.

Så mulline gik resolut ud i Sejerøbugten med sko,strømper, jeans og jakke på. Og hvem fulgte med, spørger i nok . Jep Det gjorde Mille. Helt ud hvor hun ikke kunne bunde og måtte begynde at svømme.

Hmmmmm...

 

Hvem er det lige der ikke er til at holde væk fra vandet hvis man smider en pine elle en bold?

Rigtigt igen Det er Mille. Nu som vandhund.

 

Så at vise dem, uden at vise sig. Virker glimrende på hunde også.

 

"Hvis mor er parat til at ofre livet for sagen, så er jeg også! Måske vil hun have mig med op på renbuebroen?"

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Potemis

Haha det er sådan det skal gøres! :5up:

Det var også sådan Cookie blev kureret for sin vandskræk! En dag vi var ved åen, syntes kæresten at det kunne være rart at blive dyppet, så han afklædte sig til undertøjet og satte sig midt i åen. Og det kunne den lille hund slet slet ikke klare. Tænk, stakkels farmand ude i det farlige vand, helt alene! Hun strøg ud til ham og opdagede så at vandet faktisk var morsomt... Nu går hun altid ud og dypper poterne når vi kommer forbi.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman
Altså sådanne indlæg kan man overhovedet ikke tillade sig at poste - altså uden billeder :mrgreen::mrgreen:

 

Øhh ups.

Alle tre billeder med mor Freja på sikker grund i forgrunden. Mille er helt ude ved Mulline.

 

[ATTACH]13087[/ATTACH]

Hvad skal vi herude??

 

[ATTACH]13088[/ATTACH]

Er du tosset her er dybt.

 

[ATTACH]13089[/ATTACH]

Jeg tror lige jeg skal ind igen.

Redigeret af Priceman
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman
kyllingen her turde ikke hoppe i sidst for at vise cujo vejen :oops: men når mulline kan, kan jeg også bare!! (næste gang vandet er 22 grader)

 

Jae hun er sej.

Men du skal gå ud ,ikke springe i. Bare gå ud stille og roligt til januar. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Godt gået Mulline (og Mille).

 

Liva har aldrig været bange for vandet, så der har ikke været behov for, at jeg skulle med ud.

 

Men indimellem kan vi da komme forbi noget, der er meeeget farligt. På en morgentur i december måned var der en, der havde sat en lyskæde op i en busk ud mod vejen. Liva stopper op og vil bare ikke videre - det er altså farligt sådan noget der, mor :skraek:

 

Jeg går hen til busken og klapper lidt på den. Nu tør bangebuksen godt gå hen til busken og snuse lidt til de små pærer. Inden jeg får set mig om, har hun fået hapset en pære af. Nå men vanterne af, fingrene ind i munden på hende og få pæren ud og på lyskæden igen. Godt at der ikke er så mange mennesker i byen ved 5:45-tiden, ellers havde de fået sig et billig grin :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman
Godt gået Mulline (og Mille).

 

Liva har aldrig været bange for vandet, så der har ikke været behov for, at jeg skulle med ud.

 

Men indimellem kan vi da komme forbi noget, der er meeeget farligt. På en morgentur i december måned var der en, der havde sat en lyskæde op i en busk ud mod vejen. Liva stopper op og vil bare ikke videre - det er altså farligt sådan noget der, mor :skraek:

 

Jeg går hen til busken og klapper lidt på den. Nu tør bangebuksen godt gå hen til busken og snuse lidt til de små pærer. Inden jeg får set mig om, har hun fået hapset en pære af. Nå men vanterne af, fingrene ind i munden på hende og få pæren ud og på lyskæden igen. Godt at der ikke er så mange mennesker i byen ved 5:45-tiden, ellers havde de fået sig et billig grin :mrgreen:

 

Haha ,ja det kan give bagslag.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mulline
kyllingen her turde ikke hoppe i sidst for at vise cujo vejen :oops: men når mulline kan, kan jeg også bare!! (næste gang vandet er 22 grader)

 

Så varmt var det nu ikke, men heller ikke koldt, når man lige havde vænnet sig til det:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej nej, du behøver ikke vente, Petrine og jeg vinterbader, du er velkommen når som helst du har lyst!

 

Der er intet som en vandhund :-D

:shock: what? no way jeg skal bade med jer da....

 

Så varmt var det nu ikke, men heller ikke koldt, når man lige havde vænnet sig til det:mrgreen:

Ja det siger knægten også når badebassinet er oppe, "det er ikke varmt far" så når man smider stængerne op så føles det absolut ikke varmt og så overfaldes man af en vandpistol så man er nød til at dykke under :evil: alt imens cujo står bagerst i haven og gør fordi hjalte spøjter med det farlige våde vand :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...