Hop til indhold

Luna og Baldur


Lonny
 Share

Recommended Posts

I dag løb Luna rundt med en plastik urtepotte ude i haven, og da jeg langt om længe havde fanget hende, så undrede jeg mig lidt over hvor hun egentlig havde fået det urtepotte fra :confused:

 

Det fandt jeg så ud af lidt senere da jeg kiggede ud af køkkenvinduet:

 

3826904613_a82e2d9e8d_b.jpg

 

Hun var da bare kravlet op på en havestol og derefter videre op på havebordet hvor min bøtte med urtepotter stod...

 

Og nu når jeg alligevel har oprettet en billed tråd, så må I hellere få nogle billeder af mine to dejlige puttehunde :lun:

 

3827698778_e979c58eb0_b.jpg

 

3826899621_e6bbd89a3d_b.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

:5up: go Luna go Luna :mrgreen: - det er ikke hos mig hun har lært det :blink:

 

Jo, jo, du får hermed skylden for det hele, det er dig der har lært hende alle de dårlige manerer, der kan ihvertfald ikke være mig :blink:

 

Det ser bare ud som om at det er verdens mest naturlige ting for hende at sidde der :mrgreen::klap:

 

Sådan ser Flips også ud når han sætter sig op til spisebordet... :mrgreen:

 

Jamen hun kan virkelig ikke se at der skulle være nogen forskel... Det samme sker når hun skal fra den ene sofa til den anden herinde i stuen, så vader hun da bare hen over sofabordet, for det er jo den korteste vej, så hun kan virkelig ikke se nogen grund til at gå nogen anden vej :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo, jo, du får hermed skylden for det hele, det er dig der har lært hende alle de dårlige manerer, der kan ihvertfald ikke være mig :blink:

 

 

 

Jamen hun kan virkelig ikke se at der skulle være nogen forskel... Det samme sker når hun skal fra den ene sofa til den anden herinde i stuen, så vader hun da bare hen over sofabordet, for det er jo den korteste vej, så hun kan virkelig ikke se nogen grund til at gå nogen anden vej :lol:

 

Nej, klart klart, hvorfor besvære sig mere end højest nødvendigt? :mrgreen:

hun er fabelagtig på det bord :blink::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er helt vild med Baldurs farve, han er bare smuk (og en lækker hovedpude :-D)

 

de to er så lækre:lun:

 

Luna har det mest bedårende ansigt en amstaff kan ha! :lun:

 

Hun er jo snart ligeså stor som Baldur...er hun ikke på alder med Emil - altså 5 måneder?

 

Hvad vejer hun?

 

Hvor er I bare søde alle sammen, tak :-D

 

Luna bliver 6 måneder om 3 dage, og hun vejer ca. 20 kilo. Når hun er fuldvoksen, så vil hun komme til at veje ca. 26 kilo. Ifølge opdrætteren, så vil hun højst vokse en cm mere i højden, så resten af den manglende 6 kilo vil blive i bredden. Men mon ikke der ryger en 2-3 kilo til den ene cm, og så er der 3-4 kilo tilbage til at vokse i bredden.

 

Så jeg tror hun ender med at blive en lille bredrøvet dame :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er I bare søde alle sammen, tak :-D

 

Luna bliver 6 måneder om 3 dage, og hun vejer ca. 20 kilo. Når hun er fuldvoksen, så vil hun komme til at veje ca. 26 kilo. Ifølge opdrætteren, så vil hun højst vokse en cm mere i højden, så resten af den manglende 6 kilo vil blive i bredden. Men mon ikke der ryger en 2-3 kilo til den ene cm, og så er der 3-4 kilo tilbage til at vokse i bredden.

 

Så jeg tror hun ender med at blive en lille bredrøvet dame :blink:

 

Hvordan er det dog du taler om den smukke Luna :evil: Bredrøvet, helt ærligt.....:mrgreen:

 

Tak for billederne af de superfarlige kamphunde, de ser så farlige ud at man næsten ikke kan holde ud at se på dem. Især på billede nr 2......:lol:

 

Dine hunde er smukke, og hold da k... hvor Luna er blevet stor :shock: Og dejlig, fik jeg sagt det???

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvordan er det dog du taler om den smukke Luna :evil: Bredrøvet, helt ærligt.....:mrgreen:

 

Tak for billederne af de superfarlige kamphunde, de ser så farlige ud at man næsten ikke kan holde ud at se på dem. Især på billede nr 2......:lol:

 

Dine hunde er smukke, og hold da k... hvor Luna er blevet stor :shock: Og dejlig, fik jeg sagt det???

 

Tak for de søde ord :-D

 

Ja, de ser ret farlige ud, sådan som de forsøger at klemme hindanden til døde :blink:

 

Jeg må prøve at tage et billede af Baldur bagfra en dag, så vil du se at det ikke bare er for sjov at jeg skriver bredrøvet. Efter at han er begyndt at løbe sammen med sin far, så har han fået så mange muskler på røven at den er blevet helt hjerte formet (og enorm) :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tessa&Molly

Hun ser ud som om at det er meget naturligt at sidde på havebordet og hapse urtepotter.. :-) Men hvorfor skulle de da også bare ligge der i bøtten, når hun nu kan bruge dem?? :blink:

 

Synes de er rigtig skønne begge to, og hvor ser det bare hyggeligt ud som de ligger der og hygger med hinanden.. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for de søde ord :-D

 

Ja, de ser ret farlige ud, sådan som de forsøger at klemme hindanden til døde :blink:

 

Jeg må prøve at tage et billede af Baldur bagfra en dag, så vil du se at det ikke bare er for sjov at jeg skriver bredrøvet. Efter at han er begyndt at løbe sammen med sin far, så har han fået så mange muskler på røven at den er blevet helt hjerte formet (og enorm) :lol:

 

Ja ja, men altså bredrøvet lyder jo ikke så......charmerende,vel? :mrgreen:

Hvad med muskuløs???? Det lyder da MEGET bedre, ikk' :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun ser ud som om at det er meget naturligt at sidde på havebordet og hapse urtepotter.. :-) Men hvorfor skulle de da også bare ligge der i bøtten, når hun nu kan bruge dem?? :blink:

 

Synes de er rigtig skønne begge to, og hvor ser det bare hyggeligt ud som de ligger der og hygger med hinanden.. :-D

 

Tak :-D

 

Og ja, jeg har utroligt svært ved at få hende til at indse logikken i at borde ikke er til at gå på. Og egentlig forstår hende jo godt, set med hunde øjne, hvad er så egentlig forskellen på et trægulv og et træbord...

 

Og jeg tror at opdrætteren har blandet lidt bjergged i hende, så fysisk er hun jo i stand til at kravle/hoppe op alle steder, så for hende er det slet ikke noget problem at gå på bordene eller i vindueskarmen :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Håber du har brede vindueskarme, så hun kan fortsætte når hun får lidt til gården :lol:

 

Det har jeg heldigvis ikke :blink:

 

Hun har rent faktisk været oppe i vindueskarmen. Jeg havde lagt deres kødben derop, så hundene ikke kunne nå dem (troede jeg...). Herefter tager Luna springet fra ryglænet på sofaen over til toppen på Baldurs bur (hvis højde er ca. 10 cm under vindueskarmen og står lidt over en meter fra sofaen), hvorefter hun spadserer hen og henter det kødben hun gerne vil have :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...