Hop til indhold

HJELP til engelsk brugsanvisning


GRAND DANE
 Share

Recommended Posts

nu har jeg enlig funnet mig en clockradio den kan en hel del ting vilket osse gør det temlig inveklet og brugsanvisningen er på engelsk

og det sprog er alsår ikke rektig min sterke side.

 

jeg tengte om i ikke kunne forklare mig vordan jeg gør ud fra di

belder som jeg har taget af vejledningen. jeg tror at det er den her side

som forklare vordan man insteller tiden.

 

grand-dane-albums-diverse-belder-picture9256-p1020126.jpg

 

jeg startet enlig med at skrive det af men der stod en del symboler som ikke eksistere på mit tastatur.

Link til indlæg
Del på andre sites

nu har jeg enlig funnet mig en clockradio den kan en hel del ting vilket osse gør det temlig inveklet og brugsanvisningen er på engelsk

og det sprog er alsår ikke rektig min sterke side.

 

jeg tengte om i ikke kunne forklare mig vordan jeg gør ud fra di

belder som jeg har taget af vejledningen. jeg tror at det er den her side

som forklare vordan man insteller tiden.

 

grand-dane-albums-diverse-belder-picture9256-p1020126.jpg

 

jeg startet enlig med at skrive det af men der stod en del symboler som ikke eksistere på mit tastatur.

 

1. Vær sikker på at dit højtaler system er slået til.

- Hvis systemet ikke er tændt så tryk på STANDBY knappen på højtalersystemet eller tryk "rund figur med streg op fra cirklen" på den trådløse fjernbetjening.

 

2. Pres og hold TIME knappen nede i 3 sekunder

- TIME knappen sidder på toppen af din Altec Lansing højtaler system. Denne handling igangsætter "indstil tid/dato"

 

3. Vælg enten 12 timer eller 24 timer indstillingen.

- Brug "pil op til noget tekst jeg ikke kan se" og "pil ned til noget tekst jeg ikke kan se" knapper på dit højtaler system eller (og så er der to knapper jeg ikke kan se) knapper på din trådløse fjernbetjening for at vælge enten 12 timer eller 24 timer mode. Når du har valgt den det skal være så tryk TIME knappen for at gemme denne indstilling og komme videre til Year set mode (årsbestemmelse).

 

4. Bestem året

- Brug (igen knapper med pile op og ned til noget tekst jeg ikke kan se) knapperne på dit højtaler system eller (igen de to knapper jeg heller ikke kan se) på din trådløse fjernbetjening for at vælge året. Når du har valgt så tryk TIME knappen for at gemme indstillingen og komme videre til "vælg måned".

 

5. Bestem måneden.

- Brug de samme knapper igen for at vælge året og tryk TIME knappen nede når du har valgt for at gemme indstillingen og komme videre til "vælg dato".

 

6. Bestem dato

- Brug igen de samme knapper for at bestemme datoen og tryk TIME knappen når du vil gemme indstillingen og komme videre til "vælg time".

 

7. Bestem tid

- Brug igen de samme knapper for at sætte tiden og husk at holde øje med AM/PM hvis du har valgt 12timer indstillingen tidligere. Tryk TIME knappen når du vil gemme og komme videre til "vælg minut".

 

8. Bestem minut

- brug igen de samme knapper for at vælge minutter.

 

9. Kom ud af tid/dato indstillingerne.

- Tryk enten TIME knappen på dit højtaler system eller ENTER knappen på din trådløse fjernbetjening for at færdiggøre tid/dato indstillingerne. Ellers vil den automatisk afslutte efter 5 sekunders hvor intet er sket.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...