Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Hjælp min venindes hund er blevet stjålet

Featured Replies

Besvaret

Hej alle medlemmer

Min veninde fik søndag den 9 august stjålet sin hund udenfor Rema 1000 i Hasseris (Ålborg)

Futte er en pomaranian hanhund på 1,5 år. Han er rød og har lidt længere ben og snude end racestandarden. Desuden et lille underbid, som kun kan ses meget tæt på...

Er I søde at holde øre og øjne åbne i jeres nærområde... Det kan være en bekendt eller naboen, der pludselig har fået ny hund.... (vi formoder han er stjålet, med videresalg til formål)

Hvis der er nogle, som kunne tænke sig at hjælpe med at hænge løbesedler op (uanset hvor i landet i bor, er det vigtigt), kan I skrive til mig.

[ATTACH]13154[/ATTACH]

Med venlig hilsen

Lotte

Besvaret

Ååå hvor forfærdeligt føler med dig og din veninde :ae:

Jeg kan desværre ikke hjælpe ( ville ellers gerne ) men skal på ferie, vil dog krydse fingre for at i snart finder hende.

:x::x::x:

Besvaret

Åh nej dog :ae::megaked::ae:

Det er jeg ked af at høre. Det var dog utroligt så store assholes folk kan være!!!!

Jeg skal nok kigge efter det lille pus.

Besvaret

jeg skal nok kigge efter. kommer tit i Aalborg og nørresundby

Besvaret

Håber virkeligt snart du får Futte hjem, det er da frygtelig som nogle mennesker er:megaked: føler med dig :kys:

VI SKAL OGSÅ NOK SE EFTER FUTTE

Besvaret

Hej,

Hvor er det bare utroligt, hvad folk kan finde på - det overgår min fornuft at folk kan finde på at stjæle en hund:confused:.

Jeg krydser fingre for at den snart kommer hjem igen:ae:.

V.H.

Sille

Besvaret

Måske nogle kloge mennesker herpå H.F. har nogle gode råd..??

Jeg kan ikke lade være med at tænke over lille Futte` :megaked:håber virkelig snart i får ham hjem igen,

hvad med at sætte sedler op hos dyrlægerne, ?????

Besvaret

hold øje med annoncerne i den blå avis og alle andre steder, uf, håber han bliver fundet hurtigt!

Besvaret
Hej alle medlemmer

Min veninde fik søndag den 9 august stjålet sin hund udenfor Rema 1000 i Hasseris (Ålborg)

Futte er en pomaranian hanhund på 1,5 år. Han er rød og har lidt længere ben og snude end racestandarden. Desuden et lille underbid, som kun kan ses meget tæt på...

Er I søde at holde øre og øjne åbne i jeres nærområde... Det kan være en bekendt eller naboen, der pludselig har fået ny hund.... (vi formoder han er stjålet, med videresalg til formål)

Hvis der er nogle, som kunne tænke sig at hjælpe med at hænge løbesedler op (uanset hvor i landet i bor, er det vigtigt), kan I skrive til mig.

[ATTACH]13154[/ATTACH]

Med venlig hilsen

Lotte

Det er ufatteligt hvad folk gør! :evil:

Hvis du sender et par sedler til mig med posten (jeg har nemlig ikke farveprinter) så kan jeg sætte nogle op i nordsjælland. Du kan få min adresse over en privat besked hvis du er interesseret.

Jeg håber at i snart finder ham! :ae:

Besvaret

Hejsa.

Jeg tjekker dba og Gulgratis flere gange om dagen. Jeg ringer til alle som ønsker at købe en lille hund, så de får mit tlf og kan ringe hvis de bliver tilbudt at købe Futte. Desuden har alle dyrlæger i området fået en efterlysning sendt eller leveret.

Men jeg kan simpelthen ikke forså at der ikke er noget respons. Nu har han været i aviser og på TV, men stadig intet. Han er som sunktet i jorden. Øv også

Besvaret

Har han ingen former for id? Chip eller øremærkning?

Besvaret

Tør næsten ikke sige det, men han kan jo være nået til Tyskland eller være stjålet af nogen der ikke gider betale for en hund :( hold ud og bliv ved, han kan ikke bare forsvinde i den blå luft

Besvaret

Hej Alle hundevenner

Det er nu 3 uger siden Futte blev stjålet... Jeg vil derfor gerne bede jer alle om hjælp.

Tiden taget i betragtning er det ikke sikkert at Futte, befinder sig i Ålborg.. Vi vil derfor gerne have hængt efterlysninger op i hele landet, så hvis du har lyst / tid til at hjælpe vil vi blive rigtig glade

Skriv til [email protected], så sender jeg en mail retur med efterlysningen

På forhånd tak

Besvaret

Så har jeg sendt en besked til hende, så hun kan kontakte mig, hvis hun bliver tilbudt en hund magen til Futte

Besvaret
Så har jeg sendt en besked til hende, så hun kan kontakte mig, hvis hun bliver tilbudt en hund magen til Futte

Jeg tror det er beskeden nedenunder du skal kigge på.

Besvaret
Er hunden ikke fundet endnu?

Nej det er han desværre ikke:(

Besvaret

Måske har jeg overset det , men er han chipsmærket , tatoveret , eller har andre kendetegn

Har du set det link ,Splinten , mor og mig , har sat ind , og du skal kikke længere nede , der er en som tilbyder at sælget en pomaranian

Besvaret
Måske har jeg overset det , men er han chipsmærket , tatoveret , eller har andre kendetegn

Har du set det link ,Splinten , mor og mig , har sat ind , og du skal kikke længere nede , der er en som tilbyder at sælget en pomaranian

Nej han er desværre ikke mærket :neutral:... Ja jeg har set linket, men Futte er ikke lys, men derimod helt ræverød *SS*

Besvaret
Hej alle medlemmer

[ATTACH]13154[/ATTACH]

Med venlig hilsen

Lotte

Lige lidt flere billeder af Fut

Besvaret

Det er jeg ked af at høre :( Håber han bliver fundet hurtigst muligt! :ae: Hvor længe har han været væk?

Besvaret
Nej han er desværre ikke mærket :neutral:... Ja jeg har set linket, men Futte er ikke lys, men derimod helt ræverød *SS*

har du set de billeder om denne hund er lys ???????????????