Hop til indhold

Update på gorm the boxer.


Gæst torulv
 Share

Recommended Posts

Dag 3 og det går supergodt.

Alt er gået som på skinner,vi har kun haft 3 uheld indefor og vi sover også igenmen om natten(her har man godt nok på mystisk vis fundet op i sengen og vil meget gerne ligge på sin far)og vi spiser godt.

 

Vi har også hilst på naboer og et par fremmede mennsker,vi har kigget på biler og vi har jagtet en solsort(som på ingen måde var bange for gorm og hvad gør man så? Jo man bjæffer og knurre...og så løber man!)

 

En superglad og rar lille hund (som forøvigt er ved at have opdraget sin far) :lol:

[ATTACH]13155[/ATTACH]

 

[ATTACH]13156[/ATTACH]

 

[ATTACH]13157[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigg120209

Jeg bliver også mere og mere forelsket i de små boksere - opload gerne mange flere billeder af den nuttede vap! :mrgreen:

 

Jeg synes, jeg lærer og hører meget mere om boksere på det seneste, og det lyder som endnu en hunderace, jeg kunne overveje engang :rolleyes:

 

Kæresten er helt forelsket i racen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Dag 5 og det går stadig godt,dog er han ved at drive sin far til vanvid med sit hvalpebjæffen af alt...og sin far:???:

 

Men ellers er vi ved at indarbejde lidt rutine med luftning og mad,og det går godt. Uheld har vi faktisk ingen af og han spiser godt. Og så havde jeg jo glemt hvormeget hvalpe sover......og snorker:lol:

 

Idag vil vi så bevæge os udenfor haven og hen på et grønt område hvor vi rigtig kan fare rundt og gø af sin far.

 

Det var alt for nu,må i have en god dag.:vinken:

[ATTACH]13196[/ATTACH]

Man er meeeget farlig!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Puha hvor er det varmt! Men gorm er bestemt ikke dum,man har nemlig fundet ud af at klinkerne på wcèt er dejlige kølige:5up:

 

Vi har også været henne på det grønne område med laaang snor idag,det var optur! Vi fik tåget rundt og så fandt man en lokkedue(en rigtig en af plast og alt ting) og den måtte vi jo have med hjem. Den er han ski pjattet med,men han får den kun engang imellem da den jo er af plast og vil ikke ha at han æder skidtet.

[ATTACH]13197[/ATTACH]

 

[ATTACH]13198[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...