Hop til indhold

Opkast efter tur


Gæst Pia J
 Share

Recommended Posts

Hej

 

Lige et spørgsmål? Min hund en Golden kaster nogengange sit mad op når han har været på aftentissetur :rolleyes: (ud til en lygtepæl og ind igen) så ikke noget vildt i det. Jeg synes det er når han har spist sent ( plejer at spise ved 18 tiden) men feks igår hvor jeg havde været til træning, fik han foder

ved 20.30 tiden og derefter bare op og sove på sit tæppe i stuen :-D så da han er ude kl 22 kaster han sit foder op bagefter. Nogen som kender til det problem, eller gode råd hvordan jeg undgår det:cry: jeg er ked af at foder før træning tur osv fordi jeg er bange for mavedrejning og derfor vil jeg gerne have at han har ro før og efter, men synes måske også det er synd at han ikke får noget hvergang han har været til træning.:neutral: det er jeg tænker på at prøve er at måske bare give han en håndfuld eller to et par timer før træning og så ellers droppe maden om aften???

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin

Jeg er ikke sikker på om jeg har forstået det rigtigt :oops: men hvis det kun er om aftenen han kaster op så kunne en løsning vel være at give ham mad tidligere på dagen? ..eller var det hvad du selv foreslog? Nå anyway, nu har jeg i hvert fald skrevet det :roll:

 

P.S. Jeg håber der er nogle kloge mennesker herinde som kan give dig et lidt bedre svar end mit :engel: hehe..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maustique

Hvis han kaster op når han har spist "sent" kunne det jo sagtens være at han virkelig bare har brug for ro efter maden.

 

Løsningen er i så fald enten at give ham maden rigtig, rigtig tidligt - eller først at give ham aftensmad efter aftentisningen

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...