Hop til indhold

Årets unghund


Gæst Mihelu
 Share

Recommended Posts

Ja jeg bliver lige lige nød til at tude lidt herinde, for at genfinde styrken til resten af året ;-)

 

I min race findes der en "årets unghund" pokal/titel som man kan optjene point til. Min lille vuffer (og jeg) har klaret det ok og lå forrest med 3 point. Det var ikke meget, men vi lå da forrest.

 

Og det blev så ændret i søndags på Hillerød :megaked: Hvor konkurrenten (og nr. 2) slog os og fik 6 point - og vi fik 3 stk kun :-( Jeg var lige på nippet til at tude. ha ha. Tænkt at man investerer så mange fælelser i en skide pokal. ha ha.

Så nu er stillingen helt lige. Yikes! Og jeg ved godt at der skal mere end held til hvis vi skal vinde, for konkurrenten er en smuk hund. MEN vi har da vundet før....problemet er at der kun er 3 udstillinger tilbage i vores aldersklasse.

 

Det er bare så mega utroligt enormt uendeligt irriterende! Suk. Hvis bare vi havde fået 5 point... så havde vi haft en reel chance for stadig at nå den..

Nå, men tak fordi du gad læse med så langt, og fordi jeg lige må komme af med det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja jeg bliver lige lige nød til at tude lidt herinde, for at genfinde styrken til resten af året ;-)

 

I min race findes der en "årets unghund" pokal/titel som man kan optjene point til. Min lille vuffer (og jeg) har klaret det ok og lå forrest med 3 point. Det var ikke meget, men vi lå da forrest.

 

Og det blev så ændret i søndags på Hillerød :megaked: Hvor konkurrenten (og nr. 2) slog os og fik 6 point - og vi fik 3 stk kun :-( Jeg var lige på nippet til at tude. ha ha. Tænkt at man investerer så mange fælelser i en skide pokal. ha ha.

Så nu er stillingen helt lige. Yikes! Og jeg ved godt at der skal mere end held til hvis vi skal vinde, for konkurrenten er en smuk hund. MEN vi har da vundet før....problemet er at der kun er 3 udstillinger tilbage i vores aldersklasse.

 

Det er bare så mega utroligt enormt uendeligt irriterende! Suk. Hvis bare vi havde fået 5 point... så havde vi haft en reel chance for stadig at nå den..

Nå, men tak fordi du gad læse med så langt, og fordi jeg lige må komme af med det.

 

 

Kender det kun alt for godt.... :oops:

 

Men jeg håber for jer det alligevel lykkes.

Link til indlæg
Del på andre sites

:mrgreen:.. Det er ikke blikket det handler om.. Du er bare ikke smittet med udstillingsbacillen :engel:

 

Det har du nok ret i og så håber jeg sandelig at jeg undgår smitten i fremtiden også. Ambitioner må jeg hellere holde til noget, der blot involvere mig selv og ikke sagesløse dyr, børn og andet af samme skuffe :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det har du nok ret i og så håber jeg sandelig at jeg undgår smitten i fremtiden også. Ambitioner må jeg hellere holde til noget, der blot involvere mig selv og ikke sagesløse dyr, børn og andet af samme skuffe :mrgreen:
Man kan kun håbe :mrgreen: Den bacille rammer i flæng.. Selv de bedste bliver ramt :engel:

Hundene er ligeglade.. stort set :lol: men menneskene uha :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tusind tak for opbakningen... :-P

ja, vi må "lige" klemme ballerne sammen. Vil helst ikke ud i afgørelse på antal deltagere :neutral:

 

Men nu må vi se.... næste gang er om 14 dage... så tak for i krydser finger ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...

ja...... så mistede vi den fine titel og pokal... øv og pis også :megaked:

 

Men det er fair nok. Min lille sveske er pludselig blevet nærmest hårløs og kroppen synes lige den skal lige en teenager... :shock: Alle siger til mig at "alle hunde har en grim periode i deres vokse periode"...og det er også rigtigt. Men damen havde jo sprunget dén over. Det var derfor hun vandt jo. Men det gav bagslag senere. he he.

 

Men tillykke til vinderen alligevel. Det er nemlig en utrolig smuk og voksen hund.:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...