Hop til indhold

Mig eller hunden


Gæst The dogfather
 Share

Recommended Posts

Super smuk hund - Men for pokker jeg havde heller ikke lyst til, at dele seng med den!!!:shock:

 

Nu deler jeg jo selv seng med én, så det kan jeg ikke se noget galt i ;-)

Men hun hverken knurrer eller snapper - heldigvis :5up:

 

Jeg synes ikke rigtig vi fik svar på hvad de gjorde ved Harleys renlighedsproblem, bortset fra at han ikke måtte komme på tæpper, hvad jeg synes var en rigtig dårlig løsning.

 

Men bortset fra det endte det lykkeligt, som det altid gør :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Nu deler jeg jo selv seng med én, så det kan jeg ikke se noget galt i ;-)

Men hun hverken knurrer eller snapper - heldigvis :5up:

 

Jeg synes ikke rigtig vi fik svar på hvad de gjorde ved Harleys renlighedsproblem, bortset fra at han ikke måtte komme på tæpper, hvad jeg synes var en rigtig dårlig løsning.

 

Men bortset fra det endte det lykkeligt, som det altid gør :lol:

 

Hehe, det er ikke det med at dele seng med en stor hund - Bare ikke lige DEN hund :mrgreen:

 

Men synes også de sprang noget let henover renlighedsproblemet - En ting mange hundeejere ellers kunne have haft glæde af, at få nogle råd om.

 

Men det blev jo som altid en dejlig rolig hund til sidst!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu deler jeg jo selv seng med én, så det kan jeg ikke se noget galt i ;-)

Men hun hverken knurrer eller snapper - heldigvis :5up:

 

Jeg synes ikke rigtig vi fik svar på hvad de gjorde ved Harleys renlighedsproblem, bortset fra at han ikke måtte komme på tæpper, hvad jeg synes var en rigtig dårlig løsning.

 

Men bortset fra det endte det lykkeligt, som det altid gør :lol:

 

Altså, hvis det var permanent, ja, men sådan forstod jeg det da ikke? Hun sagde, at han gerne måtte komme ind på gulvtæpperne, men kun hvis ejerne superviserede det. Når kræet engang er renlig, må han jo nok gerne gå på det, uden opsyn også. Men det nytter jo ikke noget, at han bare kan gå der som han vil, når man VED det ender galt, hvis der ikke er opsyn.

 

Men skal ikke garantere, at jeg forstod det ret, men sådan tolkede jeg det i hvert fald - vi fik det bare ikke at vide :???: Og ja, jeg savnede også en opklaring på hans renlighedsproblem..!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Manden OPFORDREDE hunden til at drikke af wc kummen, OPFORDREDE, de amerikanere er fame nogle down bavianer altså!

 

 

ja det nåede jeg lige at se...tosse...lækkert hvis man har glemt at skylle ud eller lige har hældt wc-rens i...:neutral:

 

hvad kan det være, at deres vand står så højt i kummerne egentlig?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, han er sgu dum hvis han tror vandet er ligeså rent fra toilettet som fra vandhanen! :klovn:

 

Tja, men hvis man ret betænker, hvad hunde ellers går og sluprer i sig, så er det nok heller ikke værre end det. Dog vil jeg absolut heller ikke have, at Bassen drikker af kummen, men det er nok mest fordi jeg nu lige synes, at det er klamt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Tja, men hvis man ret betænker, hvad hunde ellers går og sluprer i sig, så er det nok heller ikke værre end det. Dog vil jeg absolut heller ikke have, at Bassen drikker af kummen, men det er nok mest fordi jeg nu lige synes, at det er klamt.

 

 

mine dumme hunde elsker muddervand...tsch...hehe...gør nu hvad jeg kan for at holde dem fra det..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...