Aslan Skrevet August 20, 2009 Rapporter Share Skrevet August 20, 2009 Kunne det så lade sig gører at få hørerværn til hunde? Og hvor effektiv ville de værer? 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret August 20, 2009 Rapporter Share Besvaret August 20, 2009 Hm har svært ved at forestille mig at de kan slutte tæt, de har jo nogle lidt større øreflapper end vi andre har, men hvis ellers man kunne konstruere noget, så ville det da være fint effektivt (er Aslan blevet heavy rocker eller hvad er planen?) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret August 20, 2009 Rapporter Share Besvaret August 20, 2009 Hm har svært ved at forestille mig at de kan slutte tæt, de har jo nogle lidt større øreflapper end vi andre har, men hvis ellers man kunne konstruere noget, så ville det da være fint effektivt (er Aslan blevet heavy rocker eller hvad er planen?) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret August 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 20, 2009 (er Aslan blevet heavy rocker eller hvad er planen?) Næ, men det er fordi vi skal til sådan noget airshow, og blah blah blah, tredje jul, blah blah blah, have hund at snakke med......... Men man (som i jeg) tager ikke en hund med til sådan noget da jeg tror der er en del motor larm .............. Og så tænkte jeg om man kunne få sådan nogle, nogle gange bliver mine tanker liedt til at tænke underlige ting Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret August 20, 2009 Rapporter Share Besvaret August 20, 2009 jeg elsker simpelthen når du har lavet et indlæg for de fleste gange spørger du om nogle fantastiske ting :mrgreen: Du må prøve de der gule ørepropper og så satse på at de ikke forsvinder Ellers kommer du bare til viborg med aslan så skal tacco og jeg nok underholde ham nogle timer ( han må endda få lov at slikke på sofie ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret August 20, 2009 Rapporter Share Besvaret August 20, 2009 han har store ører...kan du ik bare binde dem sammen under hagen? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Agnete87 Besvaret August 20, 2009 Rapporter Share Besvaret August 20, 2009 Man bruger vat til heste både dressur og spring dyrene, men det er vidst ikke det man kan købe i matas, men noget andet der ikke efterlader så maget smulder i ørene:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret August 20, 2009 Rapporter Share Besvaret August 20, 2009 Har også tænkt over det, da jeg arbejder på et koncert sted. http://earplugstore.stores.yahoo.net/mumufordo.html Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Agnete87 Besvaret August 20, 2009 Rapporter Share Besvaret August 20, 2009 Har også tænkt over det, da jeg arbejder på et koncert sted. http://earplugstore.stores.yahoo.net/mumufordo.html uha en lækker setter:mums: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Broholmer Bertha Besvaret August 20, 2009 Rapporter Share Besvaret August 20, 2009 Har også tænkt over det, da jeg arbejder på et koncert sted. http://earplugstore.stores.yahoo.net/mumufordo.html De er da for seje!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret August 21, 2009 Rapporter Share Besvaret August 21, 2009 Kunne det så lade sig gører at få hørerværn til hunde? Og hvor effektiv ville de værer? Det ville da være smart :hmm: :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret August 21, 2009 Rapporter Share Besvaret August 21, 2009 Man bruger vat til heste både dressur og spring dyrene, men det er vidst ikke det man kan købe i matas, men noget andet der ikke efterlader så maget smulder i ørene:blink: Man kan godt bruge almindeligt vat - bare prop det i en nylonstrømpe, så smuldrer det ikke og man får alt med ud igen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret August 21, 2009 Rapporter Share Besvaret August 21, 2009 uha en lækker setter:mums: hehe, hvor er du sød Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret August 21, 2009 Rapporter Share Besvaret August 21, 2009 Man skal selvfølgelig lære hunden at have ørebøfferne på, men når man har gjort det, tror jeg de er udmærkede. Ellers har de hunde som trænes som gun dogs (ved ikke hvad det hedder på dansk) vel også en eller anden form for ørebeskyttelse. Hvis man kunne få fat i en som trænede sådan Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts