Hop til indhold

Teoretisk set.....

Aslan
 Share

Recommended Posts

Gæst Chaddin
Hm har svært ved at forestille mig at de kan slutte tæt, de har jo nogle lidt større øreflapper end vi andre har, men hvis ellers man kunne konstruere noget, så ville det da være fint effektivt (er Aslan blevet heavy rocker eller hvad er planen?)

:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

(er Aslan blevet heavy rocker eller hvad er planen?)

Næ, men det er fordi vi skal til sådan noget airshow, og blah blah blah, tredje jul, blah blah blah, have hund at snakke med.........

Men man (som i jeg) tager ikke en hund med til sådan noget da jeg tror der er en del motor larm :mrgreen:..............

Og så tænkte jeg om man kunne få sådan nogle, nogle gange bliver mine tanker liedt til at tænke underlige ting :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg elsker simpelthen når du har lavet et indlæg for de fleste gange spørger du om nogle fantastiske ting :-D:mrgreen:

Du må prøve de der gule ørepropper og så satse på at de ikke forsvinder :-D

Ellers kommer du bare til viborg med aslan så skal tacco og jeg nok underholde ham nogle timer :mrgreen:

( han må endda få lov at slikke på sofie )

Link til indlæg
Del på andre sites

Man skal selvfølgelig lære hunden at have ørebøfferne på, men når man har gjort det, tror jeg de er udmærkede.

Ellers har de hunde som trænes som gun dogs (ved ikke hvad det hedder på dansk) vel også en eller anden form for ørebeskyttelse. Hvis man kunne få fat i en som trænede sådan :?:

Link til indlæg
Del på andre sites