Hop til indhold

Sjov oplevelse


Lonny
 Share

Recommended Posts

Baldur har jo været til dyrlægen i dag, og aftalen var at jeg ikke skulle med. Af forskellig grunde blev jeg alligevel nødt til at køre med hen til dyrlægen, men i stedet for at gå med ind, så gik jeg en tur med Luna.

 

Luna og jeg gik så rundt inde ved Gentofte station og hyggede os, pludselig stivner Luna og begynder så at trække helt vildt i snoren over mod den anden side af vejen, hun har nemlig fået øje på storebror :-D

 

Da vi kommer over på den anden side af vejen og de 2 hunde er 15-20 meter fra hinanden, er de begge 2 helt oppe og køre, de har jo måtte undvære hinanden i hele 30 minutter :blink:

 

Men det var bare ikke sådan omgivelserne så situationen, så vi havde en 4-5 unge mennesker der bare stod og stirrede på os, og ventede på det hundeslagsmål de forventede der nu blev sat i gang af de 2 kamphunde :lol:

 

Det lignede så næsten også et slagsmål (for folk der ikke kender hunde), da de jo nærmest sprang lige i armene på hinanden og knaldede brystkasserne sammen :-D

 

En knægt på cykelstien var blevet så opslugt af at skulle kigge på det forventede hundeslagsmål, at nogle andre der gerne ville cykle videre blev nødt til højlydt at bede ham om at flytte sig :lol:

 

Men alt endte selvfølgelig i idyl og hundekys, og begge vores dejlige hunde blev stoppet ind i bilen, hvorefter vi kørte hjem. Det var bare meget sjovt at se folks reaktion på disse 2 knaldhætter der ved at vælte hinanden af bare iver :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...