Gæst Angelina1979 Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 Må vel hellere lige præsentere mig og vapsen herinde. Hedder Pia, er 28 og bor i Aalborg. Har den skønneste lille chihuahua, Mira som er fra maj 2007. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Februar 8, 2008 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2008 Nej en fin lille vaps Velkommen til! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Angelina1979 Besvaret Februar 8, 2008 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2008 Nej en fin lille vaps Velkommen til! Jaa hun er skøn og tak Sad vist lige og læste indlæg fra dig.. om at hun venter hvalpe når som helst.. Meget spændende Er ikke sikker på jeg tør få hvalpe på Mira, hun er så lille og skrøbelig, men det er nok bare pjat, selvfølgelig kan hun klare det.. Så nu må vi se om nogle år Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Februar 8, 2008 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2008 Altså mht. hvalpe så ville jeg altid snakke med min dyrlæge først Han kan bedømme om hun er stor nok til eventuelle hvalpe, og han kan hjælpe med at fastlægge hendes løbetid og ægløsning Og ja - super spændende!! Vi glæder os til at se hvad der kommer af små gaver Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret Februar 8, 2008 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2008 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Vivi Besvaret Februar 8, 2008 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2008 Velkommen til, dejlig lille hund du har Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret Februar 8, 2008 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2008 Velkommen til kær hund du har fået der,en rigtig lille dame Vores er i en lidt anden vægtklasse. En 30 kgs dalmatiner Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret Februar 9, 2008 Rapporter Share Besvaret Februar 9, 2008 Hej og velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst anne-marie Besvaret Februar 9, 2008 Rapporter Share Besvaret Februar 9, 2008 Velkommen til, dejligt med flere af de små dejlige hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Februar 10, 2008 Rapporter Share Besvaret Februar 10, 2008 Velkommen, dejligt med nye her inde. Jeg har selv en Gravhund/Pudel på 17½ år, og en Minipudel på knap 2 år. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Angelina1979 Besvaret Februar 11, 2008 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2008 Velkommen til kær hund du har fået der,en rigtig lille dame Vores er i en lidt anden vægtklasse. En 30 kgs dalmatiner Ja der må siges at være en lille forskel hehe Tak for alle velkomsterne Her virker rigtig hyggeligt og eftersom Mira er vores første chihuahua er meget nyt for os, så rart med et sted man kan finde gode råd Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Angelina1979 Besvaret Februar 11, 2008 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2008 Altså mht. hvalpe så ville jeg altid snakke med min dyrlæge først Han kan bedømme om hun er stor nok til eventuelle hvalpe' date=' og han kan hjælpe med at fastlægge hendes løbetid og ægløsning Og ja - super spændende!! Vi glæder os til at se hvad der kommer af små gaver [/quote'] Vil bestemt også tage vores dyrelæge med på råd, men det bliver slet ikke aktuelt endnu. Hun har lige netop været i løbetid for første gang og skal hun have hvalpe bliver det først om nogle år og muligvis aldrig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts