Hop til indhold

Nogle der ser Greatest American Dog?


Gæst jeanett25
 Share

Recommended Posts

Gæst jeanett25

Ja, som overskriften lyder : nogle der ser Greatest Amreican Dog?

 

Jeg synes det er super skønt med et "hunde"program, meeen nogle af de ejere der, de giver mig godt nok et godt grin indimellem!:mrgreen:

 

Det kan vist ikke tages helt alvorligt, for racerne spænder vidt og alligevel arbejder de under samme forudsætninger.

 

Men synes nu bare det er hyggeligt med sådan et hundekonkurrenceprogram. Ikke ligesom i "gamle" dage hvor der var "hund og hund i mellem" :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

Jeg har set det engang, men vil ikke se det mere.

 

Jeg synes bestemt ikke det var hyggeligt. Folk gik alt for meget op i konkurrence delen og glemte deres hunde. De fleste havde heller ikke en kæft forstand på hunde og pressede dem ud over deres grænser.

 

Jeg synes det var en sørgelig fremstilling af hundefolk og deres ambitioner :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Har set lidt af det og ja var heller ikke ret begejstret :(

Hunde som have tøj på, ejere som ikke kune se når deres hund ikke havde lyst til den udfodring de blev sat for ejere som kun gik op i at vinde istedet for at have det rart med deres hund. Synes de var alt for ekstremt, en af øvelserne fik hunden sele på og sikkerhedsline og så skulle den stå højt oppe på enrampe hvor ejeren stod på jorden og kaldte på deres hund og så skule hunden springe ud over kanten!!!! Noget som så undre mig lidt er at victoria stiwel har valgt at være med i dommerpanelet i sån et reality program.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25
Har set lidt af det og ja var heller ikke ret begejstret :(

Hunde som have tøj på, ejere som ikke kune se når deres hund ikke havde lyst til den udfodring de blev sat for ejere som kun gik op i at vinde istedet for at have det rart med deres hund. Synes de var alt for ekstremt, en af øvelserne fik hunden sele på og sikkerhedsline og så skulle den stå højt oppe på enrampe hvor ejeren stod på jorden og kaldte på deres hund og så skule hunden springe ud over kanten!!!! Noget som så undre mig lidt er at victoria stiwel har valgt at være med i dommerpanelet i sån et reality program.

 

 

Jeg ser som ikke noget problem i at hundene har tøj på (hvilket er ret begrænset) - Nu ved jeg ikke hvor mange afsnit du har set, men det er langt fra alle der presser deres hunde udover deres grænser.

 

De der gør, får det skam også afvide. Victoria har sørme uddelt ballader så det gør en ting.

 

Det er jo meningen at de skal lære...både hund og ejer...

 

Og jeg ser det absolut ikke som nogle "vilde" udfordringer der ødelægger hundens psyke..men hva, jeg er heller ikke så sart :blink:

 

Jeg synes det er ret så sjovt - men har da også krummet tæer et par gange over et par af ejerne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25
Henviser til din avatar (som forøvrigt STADIGVÆK er bedårende) :mrgreen::blink:

 

 

Haha, præcis Dorte! :mrgreen: - Overvejede også og spørge om hun synes jeg helt til "hundene" ...men orkede næsten ikke og få een på kassen, for at klæde min hund ud :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha, præcis Dorte! :mrgreen: - Overvejede også og spørge om hun synes jeg helt til "hundene" ...men orkede næsten ikke og få een på kassen, for at klæde min hund ud :lol:

 

Nu plejer jeg ikke at gi folk en på kassen :blink:

 

Dit billede er da skam også bedårende der er forskel på hvordan man klæder sin hund ud.. i noget af et afsnit så jeg at det var fordi de skulle til fint selskab at den havde fået fint tøj på og var shinet op det havde jeg lidt svært ved at se det sjove i men det sagde dommerne da også..

 

Jeg kan heller ikke udtale mig så meget om programmet kun lige hvad jeg har set som ikke er særlig meget, men da var det meget overdrevet!!!

Ku være jeg sku se det på lørdag :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25
Nu plejer jeg ikke at gi folk en på kassen :blink:

 

Dit billede er da skam også bedårende der er forskel på hvordan man klæder sin hund ud.. i noget af et afsnit så jeg at det var fordi de skulle til fint selskab at den havde fået fint tøj på og var shinet op det havde jeg lidt svært ved at se det sjove i men det sagde dommerne da også..

 

Jeg kan heller ikke udtale mig så meget om programmet kun lige hvad jeg har set som ikke er særlig meget, men da var det meget overdrevet!!!

Ku være jeg sku se det på lørdag :blink:

 

Jamen jeg giver dig helt ret i, at nogle af ejerne er ret lost hvad angår hunde generelt...men igen, så er jeg nok tyben der hellere smiler ad det, end dømmer...

 

Men jovist jeg tænker da også mit når hende Brandy (som så røg ud denne gang) klæder sin hund i små sko mv.

 

Jeg fokuserer på de der har et rigtig dejligt forhold til deres hunde og der er faktisk flere :5up:

 

Jeg synes du skulle give det een til chance :mrgreen: Så kan det være der kommer flere hundeprogrammer fremover :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...