Hop til indhold

At savne....


Gæst PPP-Pero
 Share

Recommended Posts

Gæst PPP-Pero

Åååha... Så var det sidste dag med Pero inden vi tager på skiferie :cry: Hold da op, hvor er det bare meget sværere end jeg troede...

Han er i gode hænder hos svigerforældrene, men alligevel... Jeg kan ikke undvære ham i så lang tid :oops: Jeg er vant til at få godnatkys og godmorgenkys af min lille skat og han ligger altid mellem kæresten og mig om natten. Det bedste er at høre hans små hvor-er-jeg-træt-suk, smasken og dybe vejrtrækning når han er ved at falde i søvn :cry:

 

Ham og jeg lå ekstra lang tid i sengen i morges så jeg kunne få sagt rigtig farvel inden han skulle hentes. Da jeg pakkede hans ting kunne jeg mærke, at han vidste, der var ved at ske noget. Jeg er spændt på hvordan ugen kommer til at forløbe med ham.

Han blev sååå lykkelig, da han så min svigermor, der kom for at hente ham. Det hjalp på mit humør... Og han har også prøvet at overnatte hos dem og er blevet passet af dem ca. 2 gange om ugen siden nytår.

Og så har han lov til at sove i sengen om natten - og så er han jo i sit es.

 

Men for pokker da det er svært!!

Lige nu glæder jeg mig slet ikke til skiferien. Jeg savner bare Pero helt ustyrligt! :cry: Min kæreste driller mig med at jeg tuder... Men mon ikke det bliver godt nok når jeg først er kommet af sted og der er en masse andet at tænke på.

 

Ved ikke helt hvor jeg vil hen med det her....

Har i det også sådan når i forlader jeres hunde og tager på ferie? Eller er det bare værst første gang?? Lige nu er jeg godt nok glad for at han skal med til Italien til sommer!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan godt forstå dig.

Første gang jeg rejste fra vores var værst.

Nu kan jeg slet ikke rejse, er bange for at Speedy går bort imens. Jeg vil heller ikke rejse fra Groa før vi har fundet en godt plejefamilie.

 

Håber du får en rigtig god ferie, du kan jo altid ringe og spørge til den lille.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero
Kan godt forstå dig.

Første gang jeg rejste fra vores var værst.

Nu kan jeg slet ikke rejse, er bange for at Speedy går bort imens. Jeg vil heller ikke rejse fra Groa før vi har fundet en godt plejefamilie.

 

Håber du får en rigtig god ferie, du kan jo altid ringe og spørge til den lille.

 

Ja, de har lovet at opdatere os hver dag - og sende billeder på mail.

Dejligt at høre, at den første gang er værst :) Det trøster lidt...

 

Kan godt forstå du ikke vil rejse fra Speedy! - og det med plejefamilie har du helt ret i. Der skal man altså bare være tryg.

Mine svigerforældre har aldrig selv haft hund, men de er så søde ved Pero. Han bliver bare forkælet og hygget om så det ikke kunne være bedre. Alligevel er det bare svært fordi jeg er bange for at han kommer i nogle situationer, hvor han har brug for lige præcis os.

Håber virkelig ikke han kommer til at savne os...

Link til indlæg
Del på andre sites

Ha, før vi fik Toffi hjem havde vi -på min foranledning- lavet en aftale om at naturligvis skulle hunden da i hundepension når vi tog på ferier! Min mand sagde at det var et must for ham at det ikke ødelagde vores rejser at vi skulle have hund.

 

Ja, go´morgen!

Det blev lynhurtigt til at enten tager vi Toffen med, eller også deler vi vores udlandsrejser op, så en af os bliver hjemme ved hende :lol: Og hvem var det der først sagde at Toffen er ikke den slags hund man sender i hundepension? Min mand, skam :lol:

 

Men hvis jeg havde nogen som dine svigerforældre, ville jeg bruge dem.

 

Det er nok godt hvis du kan tvinge dig selv til ikke at tænke på ham, du ved -hundetelepati,´ikk :wink:

 

Min første rejse hvor kattene skulle passes af naboerne, havde jeg svært ved. Tænkte på dem dagligt. Men da jeg kom hjem og så at de havde det helt fint, blev det langt nemmere de næste gange.

 

Sådan vil du måske også få det med Pero.

 

Rigtig god tur:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Uh jeg tør slet ikke tænke på hvordan det bliver når vi skal 14 dage til Caribien i påsken og Tacco skal passes af min mands bedsteforældre. Ingen tvivl om at Tacco tror han er kommet i himlen for det er paradis at være derude. Man må både sove i seng og hoppe i sofa hvis man har lyst og der er stort set godbidder ad libitum :D

 

Men han må da savne sin moar, jeg kommer i hvert fald til at savne ham. Men op med humøret, jeg tror på at når først i er kommet afsted så får i en fantastisk ferie ( og det gør vi selvfølgelig også ) Men det er okay at være lidt pylret, selv om min mor siger at det er fordi vi behandler ham som om han er vores barn. Og det er han jo også :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh PPP-pero - det kender vi vist allesammen...

 

Især den første rejse væk, det er simpelthen så mærkeligt - og når man som du skal have en nat hjemme uden vuffer så er det ekstra mærkeligt..

Man bliver lynhurtig vant til en varm hundemavse under dynen..

 

Jeg var også ved at gå ud af mit gode skind da jeg skulle til Paris uden Bitten, men da jeg fik fortalt at hun kun havde brugt fem minutter ved døren - og derefter havde nydt livet til den store guldmedalje, blev det meget nemmere at tage afsted..

Jeg savner dem, men de opdager først at de savner mig når jeg kommer igen ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja jeg kender det alt for godt. Mine forældre passer Oskar når vi er afsted. Jeg er hver gang sikker på at ingen kan gøre det så godt som jeg kan. Hver gang viser det sig at hunden har nydt det. Så det er nok værst for os hundeejere.

 

Sidste forår skulle vi til en fest på fyn. Dengang havde vi 2 hunde. Hundene skulle være alene i et døgn. Mine forældre som plejede at have hundene når vi ikke var hjemme skulle noget. Det var så min svigerfar der skulle tage ud og gå med hundene samt give dem mad.

 

Natten væk fra hundene var forfærdelig. Jeg sov næsten ikke ved tanken om hvor meget de savnede os.

Næste dag kune det ikke gå hurtig nok med at komme hjem.

 

Hjemme møder vi to glade men trætte hunde. Det viste sig at både naboen og min svigerfar havde gået lange ture med dem og leget med dem, så de havde faktisk afløst hinanden. Det havde undret dem at særlig vores gamle hund ikke gad at komme med ud og gå hver gang.

Jeg kunne have sparet mig mine bekymringer.

 

Tag du blot afsted og nyd din ferie. Din hund lider ingen nød.

 

God ferie. 8)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...