Gæst Asia Skrevet August 23, 2009 Rapporter Share Skrevet August 23, 2009 Hejsa med Jer alle sammen herinde Jeg læste de andres præsentationer og vil også vise min hundevovse frem. Her er Chanko på 8 år. Vi holder en pause fra hundetræning,da jeg kunne mærke han mistede interessen for det og i stedet for at fremtvinge træning i ham,får han lov til at tulle lidt rundt derhjemme og i hundeskoven med de faste hundevenner - Det er noget han elsker Håber I tager pænt imod ham og hans menneske-mor :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret August 23, 2009 Rapporter Share Besvaret August 23, 2009 Hejsa med Jer alle sammen herinde Jeg læste de andres præsentationer og vil også vise min hundevovse frem. Her er Chanko på 8 år. Vi holder en pause fra hundetræning,da jeg kunne mærke han mistede interessen for det og i stedet for at fremtvinge træning i ham,får han lov til at tulle lidt rundt derhjemme og i hundeskoven med de faste hundevenner - Det er noget han elsker Håber I tager pænt imod ham og hans menneske-mor :blink: Jeg tager pænt imod jer, velkommen til hundeforum, glæder mig til at se billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Asia Besvaret August 23, 2009 Rapporter Share Besvaret August 23, 2009 Jeg tager pænt imod jer, velkommen til hundeforum, glæder mig til at se billeder Tak skal du have Jeg glemte vist lige et lille billede i farten Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret August 23, 2009 Rapporter Share Besvaret August 23, 2009 Tak skal du have Jeg glemte vist lige et lille billede i farten Hun ser rigtig fin ud, ligner en vandhund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Asia Besvaret August 23, 2009 Rapporter Share Besvaret August 23, 2009 Hun ser rigtig fin ud, ligner en vandhund Han :blink: Han havde også lige været ude og svømme i søen i baggrunden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigg120209 Besvaret August 23, 2009 Rapporter Share Besvaret August 23, 2009 Velkommen til Chanko Og hans menneskemor Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kasper-9400 Besvaret August 23, 2009 Rapporter Share Besvaret August 23, 2009 velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Asia Besvaret August 24, 2009 Rapporter Share Besvaret August 24, 2009 Tak skal I have Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst n1nna Besvaret August 24, 2009 Rapporter Share Besvaret August 24, 2009 Velkommen herfra også! Håber I begge bliver glade for HF og alle de gode råd herinde.. det kan være vanedannende! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst n1nna Besvaret August 24, 2009 Rapporter Share Besvaret August 24, 2009 Tak skal du have Jeg glemte vist lige et lille billede i farten Flot fyr, ham Chanko Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Asia Besvaret August 24, 2009 Rapporter Share Besvaret August 24, 2009 Velkommen herfra også! Håber I begge bliver glade for HF og alle de gode råd herinde.. det kan være vanedannende! Mange tak, jeg har i hvert fald allerede nu lært noget nyt :blink: Jeg tror bestemt jeg,allerede nu, kunne blive hooked på at læse om alt og intet herinde og se alle de smukke vuffer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret August 25, 2009 Rapporter Share Besvaret August 25, 2009 Velkommen til jer begge Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LilleBali Besvaret August 26, 2009 Rapporter Share Besvaret August 26, 2009 Hej og velkommen til jer begge Fra en der selv er ret ny Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mie med Laika Besvaret August 27, 2009 Rapporter Share Besvaret August 27, 2009 Velkommen til jer begge to Dejlig smuk hund du har! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret August 28, 2009 Rapporter Share Besvaret August 28, 2009 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Samanta Besvaret August 28, 2009 Rapporter Share Besvaret August 28, 2009 Velkommen til. Er også selv ny herinde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts