Hop til indhold

Oplevelser og erfaringer


Gæst Chaddin
 Share

Recommended Posts

Gæst Chaddin

Hej alle sammen! :-D

 

Jeg skal jo have en Eurasier, så derfor tænkte jeg at der måske var nogen der havde nogle oplevelser med den race (både gode og dårlige). For der er jo ikke så mange i DK så det kunne være dejligt at vide hvad jeres indtryk af eurasieren er :mrgreen:

 

(sjove historier er også meget velkomne) ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Hej alle sammen! :-D

 

Jeg skal jo have en Eurasier, så derfor tænkte jeg at der måske var nogen der havde nogle oplevelser med den race (både gode og dårlige). For der er jo ikke så mange i DK så det kunne være dejligt at vide hvad jeres indtryk af eurasieren er :mrgreen:

 

(sjove historier er også meget velkomne) ;-)

 

kender ikke så godt racen men min erfaringer efter dem jeg har set er at de er enormt smukke især den grå version og virker meget rolige og stabile og nervefaste dem jeg har mødt:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

Min søster havde eurasier - Zorba hed han.

 

En rigtig sød og kærlig dreng.

 

Jeg er vokset op med samojede, som jo er en af racerne bag eurasieren. Synes dog ikke han var særlig sammy agtig i sin opførsel, mere selvstændig og knap så "opvakt".

 

Hun havde købt den private, kort tid efter jeg købte min første hund (dominoeffekt, gennem hele familien, min bror købte en sankt bernhard hos naboen - og solgte den da den var 8 mdr. :roll:).

 

Tæven til min søster hund havde D hofter og faderen C eller B hofter :roll:

Ved faktisk ikke om han lever mere. Hun gav ham væk for et par år siden

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har kun én erfaring med racen......desværre ikke så positiv.

 

Jeg gik til hvalpe/unghundetræning med en hanhund. Han kammede over da jeg legede med bold sammen med Hailey. (det var den 1. gang Hailey blev ovrfaldet af en fremmed hund :()

 

Jeg kender ikke andet til racen, så jeg håber bare at pågældende hund's temperament faldt udenfor standarden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin
Jeg har kun én erfaring med racen......desværre ikke så positiv.

 

Jeg gik til hvalpe/unghundetræning med en hanhund. Han kammede over da jeg legede med bold sammen med Hailey. (det var den 1. gang Hailey blev ovrfaldet af en fremmed hund :()

 

Jeg kender ikke andet til racen, så jeg håber bare at pågældende hund's temperament faldt udenfor standarden.

 

Ej hvor trist at Hailey blev overfaldet :(

 

Hmm det lyder ikke som standarten for en Eurasier.. men alle racer har vel et par "svupsere" (eller hvad man vælger at kalde det)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...