Hop til indhold

syns ikke man kan tiladesig..


GRAND DANE
 Share

Recommended Posts

jeg var over og købe en pære i harald nyborg og jeg havet stellet tulle

udeforan og da jeg kom ud igen så jeg at der var nogle som havet smit

noget mad hen til hinne (noget kigsevæsen) jeg ved ikke vormeget hun

har spist af det..

 

jeg syns "#¤%&/()= ikke man kan tiladesig at fodre andres hunde.:evil:

 

 

PS pæren virker fint i min agitektlampe:-).

Link til indlæg
Del på andre sites

Rigtigt mange giver Petrine godbidder uden at spørge, du kan da glæde dig over at Tulle spiser meget, så lidt fremmede mad gør ikke den store forskel, men når Petrine er i parken og får 50 gram fremmede godbidder, så skal hun slet ikke have noget mad den dag.

 

Jeg har opgivet og accepterer bare at sådan gør man åbenbart

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

jeg har haft fingrene helt inde i gabet på Pablo for at pille en tyk skive spegepølse ud...det lå i min have...jeg tænker at det nok bare var en uønsket madpakke...men der er sket indbrud her i byen hvor tyvene har bedøvet hundene..så jeg tager ingen chancer...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin
jeg har haft fingrene helt inde i gabet på Pablo for at pille en tyk skive spegepølse ud...det lå i min have...jeg tænker at det nok bare var en uønsket madpakke...men der er sket indbrud her i byen hvor tyvene har bedøvet hundene..så jeg tager ingen chancer...

 

Puuuh, det kan jeg godt forstå du ikke tør. Det er altså virkelig forfærdeligt at gå og tænke: "hvad nu hvis det bliver min hund?" (i mit tilfælde er det så kat, da vi ikke har hund.. endnu!) men stadigvæk :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin

..ikke fordi jeg tror at nogen vil bedøve min kat (den ville jo være fuldstændig ligeglad hvis en røver kom ind i huset) men der kan jo ske andre ting som ikke har med røvere at gøre. Fx bliver de jo tit kørt over af en bil.. og lige netop det skete for min gamle hankat :cry: han nåede kun at blive 1 og et halv år gammel :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...