Bamseida Skrevet August 26, 2009 Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 :vinken:Har i set at man kan være med til eksamen hos Irene Jarnved's elever i weekenden d.12 og 13. sep. Man skal være en del af et hold ligesom til alm. hundetræning og så skal eleven/instruktøren så vurderes og forhåbentlig bestå. Se hendes hjemmeside: etgodthundeliv.dk Jeg har meldt mig til det første hold lørdag formiddag. Er der andre der skal være med?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret August 26, 2009 Rapporter Share Besvaret August 26, 2009 Rettelse: siden hedder etgladhundeliv.dk :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LilleBali Besvaret August 26, 2009 Rapporter Share Besvaret August 26, 2009 (rettet) FAIL Redigeret August 26, 2009 af LilleBali helt forkert :D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LilleBali Besvaret August 26, 2009 Rapporter Share Besvaret August 26, 2009 Rettelse: siden hedder etgladhundeliv.dk :blink: Hov vi rettede på samme tid men på hver sin måde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret August 26, 2009 Rapporter Share Besvaret August 26, 2009 Tak for link forresten - har lige sendt en tilmelding til Hold 1 om lørdagen afsted, så må vi se hvad hun svarer :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret August 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 26, 2009 Rettelse: siden hedder etgladhundeliv.dk :blink: Ja, undskyld linket!! Jeg har lige checket. Hun hedder ikke etgodthundeliv mere, men derimod www.irenejarnved.dk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret August 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 26, 2009 Tak for link forresten - har lige sendt en tilmelding til Hold 1 om lørdagen afsted, så må vi se hvad hun svarer :blink: Ja, men så ses vi jo - hvis der altså er plads:vinken: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret August 27, 2009 Rapporter Share Besvaret August 27, 2009 Så har vi fået svar tilbage Og vi skal være med på Hold 1 om lørdagen :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret August 27, 2009 Rapporter Share Besvaret August 27, 2009 Så har vi fået svar tilbage Og vi skal være med på Hold 1 om lørdagen :blink: Hov, kommer du så ikke til Danmarks Bedste BHP1 :megaked: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret August 27, 2009 Rapporter Share Besvaret August 27, 2009 Hov, kommer du så ikke til Danmarks Bedste BHP1 :megaked: Nope, er nødt til at prioritere, hvis jeg også overvejer at komme til fastlandet d. 20. Hvornår starter og slutter det egentlig d. 20.??? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret August 27, 2009 Rapporter Share Besvaret August 27, 2009 Nope, er nødt til at prioritere, hvis jeg også overvejer at komme til fastlandet d. 20. Hvornår starter og slutter det egentlig d. 20.??? ÆV - kan du ikke bare flytte, herover så slipper du og vi for at du skal prioritere Det starter kl. 9, og slutter når vi er færdige :blink: Du og I må gerne låne en seng Jeg skal hjælpe til i sekretariatet, så skal være der temmelig væmmelig tidligt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret August 27, 2009 Rapporter Share Besvaret August 27, 2009 ÆV - kan du ikke bare flytte, herover så slipper du og vi for at du skal prioritere Det starter kl. 9, og slutter når vi er færdige :blink: Du og I må gerne låne en seng Jeg skal hjælpe til i sekretariatet, så skal være der temmelig væmmelig tidligt Vi har prøve i klubben d. 19. og jeg har hold søndag formiddag, som jeg er nødsaget til at tage (har måttet have vikar på de sidste to gange... så nu må jeg hellere selv klare undervisningen) Så tænkte at jeg ville køre derefter (kl. 11) men ved ikke om I så er færdige når jeg kommer derover, og så er det måske "spild" af køretur... så overvejer stadig... man kan jo ikke det hele (Har også tænkt at det ville være nemmere at flytte... men har en mand der ikke er helt med på ideen ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts