Hop til indhold

Eksamen hos Irene Jarnved.

Bamseida
 Share

Recommended Posts

:vinken:Har i set at man kan være med til eksamen hos Irene Jarnved's elever i weekenden d.12 og 13. sep. Man skal være en del af et hold ligesom til alm. hundetræning og så skal eleven/instruktøren så vurderes og forhåbentlig bestå.

Se hendes hjemmeside: etgodthundeliv.dk

Jeg har meldt mig til det første hold lørdag formiddag.

Er der andre der skal være med??

Link til indlæg
Del på andre sites

Nope, er nødt til at prioritere, hvis jeg også overvejer at komme til fastlandet d. 20. ;-)

Hvornår starter og slutter det egentlig d. 20.???

ÆV - kan du ikke bare flytte, herover så slipper du og vi for at du skal prioritere :engel:

Det starter kl. 9, og slutter når vi er færdige :blink:

Du og I må gerne låne en seng :engel: Jeg skal hjælpe til i sekretariatet, så skal være der temmelig væmmelig tidligt :gab:

Link til indlæg
Del på andre sites

ÆV - kan du ikke bare flytte, herover så slipper du og vi for at du skal prioritere :engel:

Det starter kl. 9, og slutter når vi er færdige :blink:

Du og I må gerne låne en seng :engel: Jeg skal hjælpe til i sekretariatet, så skal være der temmelig væmmelig tidligt :gab:

Vi har prøve i klubben d. 19. og jeg har hold søndag formiddag, som jeg er nødsaget til at tage (har måttet have vikar på de sidste to gange... så nu må jeg hellere selv klare undervisningen) Så tænkte at jeg ville køre derefter (kl. 11) men ved ikke om I så er færdige når jeg kommer derover, og så er det måske "spild" af køretur... så overvejer stadig... man kan jo ikke det hele ;-):evil:

(Har også tænkt at det ville være nemmere at flytte... men har en mand der ikke er helt med på ideen :roll: )

Link til indlæg
Del på andre sites