Aussiepower! Skrevet August 27, 2009 Rapporter Share Skrevet August 27, 2009 Chivas og jeg går i øjeblikket og træner til DM i LP3 på lørdag og i dag skulle vi så ud til svigerforældrene og hente noget træ og jeg tænkte så at det var en god mulighed for at komme ud og træne i lidt andre omgivelser, da de har et rimeligt godt græsareal bag laden. Nu er det sådan at svigerforældrene har en del fjerkræ af forskellig art, og svigerfar skulle da også lige ud og lukke sine gæs ind, da de sådan set gik på de areal jeg havde tænkt mig at træne på Men svigerfar er generelt meget hjælpsom så det gjorde han gerne og så kunne jeg træne lige så tosset jeg havde lyst - Hvad han så lige glemte at fortælle mig, var at han også havde nogle høns til at gå i en indhegning lige ved siden af hvor jeg skulle træne… Nå men, Chivas og jeg går der om og med det samme han får øje på hønsene drøner han ned til indhegningen, jeg kalder ham selvfølgelig tilbage og dækker ham af mens jeg får sat feltet op og så videre og går derefter i gang med lidt fri ved fod, og vil I så ikke tænke jer, så er Chivas den knallert, bange for de åndsvage høns Lige så snart vi begynder at komme tæt på indhegningen, så trækker han sig lidt tilbage, lille kylling altså –det skal dog siges at Chivas heller ikke har set høns før, men alligevel, tøsedreng Nå, men jeg fortsætter bare med at gå rundt og frem og tilbage osv., opmuntre ham til at følge med når vi kommer tæt på hønsene og belønner når han giver mig kontakt når vi er nær hønsene og hurtigt vænner han sig til dem og ignorere dem fint og holder fokus på mig og arbejdet, min dejlige dreng altså Jeg er dog lidt spændt på hvordan det vil gå med fremadsendelsen, da feltet faktisk ligger så han skal løbe op langs indhegningen, for at komme op til feltet, men min lille skønne dreng tager nu absolut ingen notits af hønsene og løber uden at skænke dem et blik, direkte op til feltet :banan: - At han så lavede noget værre rod oppe ved selve feltet, det er jo så en anden sag Nogle af øvelserne kunne bestemt have været bedre, men det havde ikke noget med hønsene at gøre, så alt i alt, er jeg ret stolt at min lille dreng :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret August 27, 2009 Rapporter Share Besvaret August 27, 2009 Altså jeg kan så næsten love dig, at høns ikke er en af de forstyrrelser I bliver udsat for på lørdag Men dyyyygtig dreng alligevel :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret August 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 27, 2009 Altså jeg kan så næsten love dig, at høns ikke er en af de forstyrrelser I bliver udsat for på lørdag Men dyyyygtig dreng alligevel :5up: Ha ha, nej det er det vel ikke Men jo flere underlige ting han er vandt til, jo bedre :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret August 27, 2009 Rapporter Share Besvaret August 27, 2009 Ha ha, nej det er det vel ikke Men jo flere underlige ting han er vandt til, jo bedre :blink: He... kunne ellers være en god idé at medbringe en flok høns.... eller måske naboens tossede kat - han er jo alligevel vant til at ligge i fællesdæk med tøserne. Tror måske han tror, han er en border collie - han ligner også :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret August 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 28, 2009 He... kunne ellers være en god idé at medbringe en flok høns.... eller måske naboens tossede kat - han er jo alligevel vant til at ligge i fællesdæk med tøserne. Tror måske han tror, han er en border collie - han ligner også :5up: Ja hvis det kan bidrage med lidt forstyrrelse til konkurrenterne kunne det da godt være at jeg skulle kidnappe et par af svigerfars høns og tage med, og jeg kan også bidrage med en Boder Collie-farvet, meget lydigheds interesset kat Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret August 28, 2009 Rapporter Share Besvaret August 28, 2009 Ja hvis det kan bidrage med lidt forstyrrelse til konkurrenterne kunne det da godt være at jeg skulle kidnappe et par af svigerfars høns og tage med, og jeg kan også bidrage med en Boder Collie-farvet, meget lydigheds interesset kat He - katte er skægge nogen gange! Har længe ønsket mig en sort/hvid papillon og en sort/hvid sheltie fra Pia... men med Splint og en sort/hvid kat, behøver jeg det jo slet ikke Min nabos kat er virkelig sær! F.eks. er den sindssygt bange for kaniner og er rent faktisk blevet jaget hjem af én (ja, jeg bor i en slags dyrepark ). Hver gang jeg er ude og træne hundene, kommer den troligt spadserende og ligger på 2 meters afstand og kigger nysgerrigt på.... ser virkelig morsomt ud, når man kommer med hund nr. 2 og den er på vej hjem.... de skal så passere hinanden på en grusvej, hvilket resulterer i et stk. meget strittende kat og en Kimmi, der kigger på mig med "mener du virkelig jeg skal gå forbi den der" øjne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret August 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 28, 2009 He - katte er skægge nogen gange! Har længe ønsket mig en sort/hvid papillon og en sort/hvid sheltie fra Pia... men med Splint og en sort/hvid kat, behøver jeg det jo slet ikke Min nabos kat er virkelig sær! F.eks. er den sindssygt bange for kaniner og er rent faktisk blevet jaget hjem af én (ja, jeg bor i en slags dyrepark ). Hver gang jeg er ude og træne hundene, kommer den troligt spadserende og ligger på 2 meters afstand og kigger nysgerrigt på.... ser virkelig morsomt ud, når man kommer med hund nr. 2 og den er på vej hjem.... de skal så passere hinanden på en grusvej, hvilket resulterer i et stk. meget strittende kat og en Kimmi, der kigger på mig med "mener du virkelig jeg skal gå forbi den der" øjne Nu ved jeg så ikke lige hvilken Pia vi taler om, men okay Og ja, katte er squ for mærkelige Vores nøjes ikke bare med at ligge sig på afstand og kigge på, nej nej, han (hun) kommer gerne spadserende ind midt i det hele og når jeg kaster apporten kan han godt finde på at løbe efter den -Hvilket er lidt af en udfordring for Chivas når det er metal apporten vi snakker om, han er nemlig ikke super glad for at samle den op, og når man helst vil være fri for at tage den i munden er det jo ret nemt at lade sig distrahere af katten der nærmest står over på apportbukken :lol: - Men han ved godt at det nytter ikke noget :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret August 28, 2009 Rapporter Share Besvaret August 28, 2009 Nu ved jeg så ikke lige hvilken Pia vi taler om, men okay Og ja, katte er squ for mærkelige Vores nøjes ikke bare med at ligge sig på afstand og kigge på, nej nej, han (hun) kommer gerne spadserende ind midt i det hele og når jeg kaster apporten kan han godt finde på at løbe efter den -Hvilket er lidt af en udfordring for Chivas når det er metal apporten vi snakker om, han er nemlig ikke super glad for at samle den op, og når man helst vil være fri for at tage den i munden er det jo ret nemt at lade sig distrahere af katten der nærmest står over på apportbukken :lol: - Men han ved godt at det nytter ikke noget :5up: LP for katte næste år? Pia (Skøtt Hansen - hun har også groenendal) laver sådan nogle sheltier, der ikke er bange for deres egen skygge.... men jeg skal ikke have nogen af alle de hunde, jeg ønsker mig - det er blot sære idéer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret August 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 28, 2009 LP for katte næste år? Pia (Skøtt Hansen - hun har også groenendal) laver sådan nogle sheltier, der ikke er bange for deres egen skygge.... men jeg skal ikke have nogen af alle de hunde, jeg ønsker mig - det er blot sære idéer Ha, ja det var da en ide Ah okay, hende kender jeg godt -og tænkte også at det kunne være hende du mente :blink: Sære ideer er nemt at få Jeg er fx. helt syg med Siberian Husky, meeeen, det er jo ikke liiige den mest oplagte LP hund -det bliver nok lidt besværligt at træne ting som fremadsendelse mv. med en hund man generelt ikke kan stole helt på når den er løs Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts